Hayırlı olsun bölümün tebrik ederim..
Bu sene daha bi arttı sanki kiralar geçen bosnada huzurkent'te 3+1 125 metrekare 325tl gibi uygun bi ücretle kalabiliyorken ev sahibinin zam isteği üzerine çıkmak zorunda kaldım 450ye ravza sitesinden çıktım eve, yağmurdan kaçarken doluya tutulmak böyle bişi olsa gerek..
dipnot.: mayıs gibi falan taşındım, ravzalardan da o fiyata zor bulunuyormuş artık..
usta mayısta eve çıkıp 3-4 ay boşa kira vereceğine
eylülde eve çık 500 e çık

aynı hesap olmuyor mu