MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım hep böyle kalır.
Ayrıca bahsettiğiniz grup evlerde değil yurtlarda hizmet vermekte.
Sanırım sizdede tutuculuk var ki sınıfın yarısının dahil olduğu gruptan kimseyle tanışmamışsınız

Bir başkadır benim memleketim....
Yazımın bir kısmını alıntılayıp buradan ahkam kesmeyin. Hee bütün cemaat tayfası yurtta kalır zaten. Böyle bir yazılı kural da var. Sen sanırım memleketini daha tanıyamamışsın.

Sabah zorla ( sen söylemeden ben söyleyeyim iki tane ekonomik durumu zayıf arkadaşı 1 hafta evimde misafir ettim sırf şu sabah namazı zorlaması yüzünden adamlara illallah gelmiş sabahları zorla zamana kaldırılmaktan ) sırf namaza kaldırılan bir ortamdan uzak durup tutucu oluyorsam eyvallah ben tutucuyum.

Konunun başında da yazdığım gibi bana göre iyi yönleri de vardı kötü yönleri de vardı. Güzel anılarım da oldu , kötü anılarım da. Ben sadece kendi görüşümü belirttim.