SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senle tanışamadık be üstad

atatürk de kalmak için prof hoca tanıdığınız olması şart
Bu sene tanışırız inşallah. Az kaldı geliyorum Konya'ya..