İnsanların geneli tutucudur. "Bizim zamanımızda" hala öğrenciye ayak uyduramamışlardı.
Umarım hep böyle kalır.
Ayrıca bahsettiğiniz grup evlerde değil yurtlarda hizmet vermekte.
Sanırım sizdede tutuculuk var ki sınıfın yarısının dahil olduğu gruptan kimseyle tanışmamışsınız
Bir başkadır benim memleketim....