Konu
Selçuk Üniversitesi (Konya)
30-07-2013, 16:58:27
#67
Mf.Rub
Bende buzluk başında tek kalıyorum evde
Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.
(gangan özel mesaj gönderdim)