Bende buzluk başında tek kalıyorum evde

Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.
(gangan özel mesaj gönderdim)
Merhabalar.Acaba hala boşsa gerekli ücretleri ve şartları gönderir misiniz özel mesaj ile
Bosna hersekde ravza sitelerinde oturuyoruz. 2+1 ev.
2 kişi kalıyoruz 1 kişi daha gelebilir.
500 kira + 50 aidat + 150 civarı elektirik su internet + aylık 220 tl merkezi sistem parası ( 5 ay ödenecek ) + 250 civarıda yemek masrafı
İlgilenirseniz ulaşırsınız.
Jeoloji mühendisliği okuyoruz 2 mizde. 2. sınıfdayız