Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende buzluk başında tek kalıyorum evde Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.

(gangan özel mesaj gönderdim)
sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.Acaba hala boşsa gerekli ücretleri ve şartları gönderir misiniz özel mesaj ile

Bosna hersekde ravza sitelerinde oturuyoruz. 2+1 ev.

2 kişi kalıyoruz 1 kişi daha gelebilir.

500 kira + 50 aidat + 150 civarı elektirik su internet + aylık 220 tl merkezi sistem parası ( 5 ay ödenecek ) + 250 civarıda yemek masrafı

İlgilenirseniz ulaşırsınız.

Jeoloji mühendisliği okuyoruz 2 mizde. 2. sınıfdayız