Konu
Selçuk Üniversitesi (Konya)
30-07-2013, 16:57:15
#66
webtasarimda
gangan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 2007 de mezun oldum, 3. girişimde kazandım, 2 sene özel bi üniversitede okuyup bıraktım, geçen sene konyayı kazandım 2. sınıftayım şu an
hayırlı olsun