gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 2007 de mezun oldum, 3. girişimde kazandım, 2 sene özel bi üniversitede okuyup bıraktım, geçen sene konyayı kazandım 2. sınıftayım şu an
hayırlı olsun