Bende buzluk başında tek kalıyorum evde

Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.
(gangan özel mesaj gönderdim)
selçuk üniversitesi radyo tv sinema bölümündeyim, yardımcı olabilirim istediğiniz konuda
bu arada 3+1 evde 2 kişiyiz, (okula en yakın ev) 1 kişi daha alabiliriz, r10dan olabilir meslektaş olsa fena olmaz
Merhabalar.Acaba hala boşsa gerekli ücretleri ve şartları gönderir misiniz özel mesaj ile