Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende buzluk başında tek kalıyorum evde Eve çıkmak isteyen arkadaşlar olursa ve anlaşırsak birlikte çıkabiliriz.

(gangan özel mesaj gönderdim)
gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selçuk üniversitesi radyo tv sinema bölümündeyim, yardımcı olabilirim istediğiniz konuda

bu arada 3+1 evde 2 kişiyiz, (okula en yakın ev) 1 kişi daha alabiliriz, r10dan olabilir meslektaş olsa fena olmaz
Merhabalar.Acaba hala boşsa gerekli ücretleri ve şartları gönderir misiniz özel mesaj ile