İlk sene konyayı seçtiğinize pişman olacaksınız

Büyük şehirlerden gidenler bunu çok tadıcak demedi demeyin

.
Stüdyo istanbul da gerçekten güzelmiş, 2 kişi tutmak gerek.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:27 --
selçuk üniversitesi radyo tv sinema bölümündeyim, yardımcı olabilirim istediğiniz konuda
bu arada 3+1 evde 2 kişiyiz, (okula en yakın ev) 1 kişi daha alabiliriz, r10dan olabilir meslektaş olsa fena olmaz
Ben de gazetecilikteyim, okulu 2 sene dondurdum. bu sene 2. sınıftan devam edeceğim. Kaçıncı sınıf hocam senin?