webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk sene konyayı seçtiğinize pişman olacaksınız Büyük şehirlerden gidenler bunu çok tadıcak demedi demeyin .

Stüdyo istanbul da gerçekten güzelmiş, 2 kişi tutmak gerek.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:04 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:27 --



Ben de gazetecilikteyim, okulu 2 sene dondurdum. bu sene 2. sınıftan devam edeceğim. Kaçıncı sınıf hocam senin?
ben 2007 de mezun oldum, 3. girişimde kazandım, 2 sene özel bi üniversitede okuyup bıraktım, geçen sene konyayı kazandım 2. sınıftayım şu an