Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 1 saat mesafede. Ulaşımı merkeze rahat sorun yok. Güzel bir gölü var işte. Doğası güzel. Onun dışında pek bir şeyi yok.

Merkez dışında gidilebilecek en iyi tercihlerden birisi. Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim hocam.