• 25-02-2025, 10:00:02
    #37
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşımızda bakış açısı olarak, aile olarak ve beklenti anlamında doğru insan yoksa evlenmek delilik bana göre ama çevre baskısı, yalnızlık, çocuk isteği ve hayaller bu kapıya götürüyor insanı.
    Seni ruhen çözecek insan eştir. Ben 5 aydır işsizim içinde fırtınalar, şimşekler, yangınlar var ama ben dışarıya bahar gibi yem yeşil görünüyorum. Üzüntüsünü belli eden biri değilimdir. İşte eş bu noktada gözündeki nemden anlamalı derdini. İnsana en iyi terapi ailesidir. Deyme psikologlara taş çıkartır. Zor zamanında sana sarılıp sana inanıyoruz herşey güzel olacak denmesi motivasyondur. (Dertlendim bir sigara yakayım)

    Evlilik sadece iyi günde gülüp eğlenmek değil kötü günlerde de çıkış yolunda el ele olmaktır.
  • 25-02-2025, 10:02:59
    #38
    Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni ruhen çözecek insan eştir. Ben 5 aydır işsizim içinde fırtınalar, şimşekler, yangınlar var ama ben dışarıya bahar gibi yem yeşil görünüyorum. Üzüntüsünü belli eden biri değilimdir. İşte eş bu noktada gözündeki nemden anlamalı derdini. İnsana en iyi terapi ailesidir. Deyme psikologlara taş çıkartır. Zor zamanında sana sarılıp sana inanıyoruz herşey güzel olacak denmesi motivasyondur. (Dertlendim bir sigara yakayım)

    Evlilik sadece iyi günde gülüp eğlenmek değil kötü günlerde de çıkış yolunda el ele olmaktır.
    Hani evlenir iken diyoruz ya iyi günde kötü günde diye, hiç kimse öyle yapmıyor bence, unutuyor.
    Kesinlikle haklısınız.
    Rabbim şansınızı hayırlı etsin.
  • 25-02-2025, 10:04:27
    #39
    Bir kere şu çevre baskısı olayı tamamen saçmalık. Evlenip seninle aynı evde yaşamayacaklar, senin çektiğin ekonomik sorunları üstlenmeyecekler, çorap neden yerde diye çıkıp daha başka yerlere evrilen kavgalarda yanında olmayacaklar.
    Elalem anca konusacak sen yaşayacaksın.
    Gıpta ile baktığım evli arkadaşlarım var. Ya adam iş kurucam dedi 15 yıllık satış müdürlüğünü bıraktı eşi adama sadece emin misin diye sordu. 2 senede adam herşeyi batırdı sadece babadan bir evi kaldı. Şimdi bakıyorum mütevazı yaşıyorlar ama kişisel alanlarına saygı duyan bu kadar hoş bir çift daha gormedim.
  • 25-02-2025, 10:06:12
    #40
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani evlenir iken diyoruz ya iyi günde kötü günde diye, hiç kimse öyle yapmıyor bence, unutuyor.
    Kesinlikle haklısınız.
    Rabbim şansınızı hayırlı etsin.
    Dostum bir erkeği kimse sartsız sevmez. Ailesi bile belli yaşa kadar taşır sonra ekmek getir der getirmezsen sadece bir evlatsındır. Bir laf vardir ya parası olmayan erkeği sadece annesi sever diye. O bile bir yere kadar :/
  • 25-02-2025, 10:07:36
    #41
    ben son 5 senede ki kadınların evrildiği durumdan dolayı hiç bir kadını ciddi olarak göremiyorum güvenemiyorum çok ucuz ve basit geliyorlar en düzgün denilen kadın 10 erkekle konuşur 2 gün sonra başka bir dal da maymun gibi zıplar durur
  • 25-02-2025, 10:14:16
    #42
    Evlenin beyler zıkkım var evlenin
  • 25-02-2025, 10:19:34
    #43
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik için elbette maddiyat gerekli ama bazı insanlara ev, araba ve güzel bir kariyer yetmez, yetmeyebilir.
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz ülke şartlarından haberdar değilsiniz sanırım. Lafınıza göre herkes sorunlu ve sıfır noktasının altında. Keşke halkın durumu hakkında biraz fikriniz olsa.
    mağdur rolünü oynamayı sevmiyorum hocam , yeteri kadar çabalamıyor insanlar.
  • 25-02-2025, 10:28:28
    #44
    Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenin beyler zıkkım var evlenin
    benim o kadar anlattığım ama bi türlü diyemediğim şey iç sesim olmuşşun
  • 25-02-2025, 11:04:09
    #45
    Platin üye
    Evliliği sadece ev, arabaya, maddiyata bağlayanlar, evlendikten sonra ev ve arabalarını kaybedince boşansın bir zahmet.

    Bu dünya maddeden ibaret değildir, evliliğin temelini maddi bir temel üzerine atanlar, eşinin sadece güzelliği için evlenenler eşi biraz yaşlanınca ne yapıyor, boşanıyor mu?! Gençlik dediğiniz şey 20-40 yaş arasında çabucak geçen bir şey, para pul dediğin şey bugün var yarın yok. İnsanın başına her şey gelebilir, bugün sapasağlam adam 3 ay sonra kanserden ölebilir!

    Evlenmeyin!(evet sonunda ünlem işareti var) diye burada yargı dağıtan evli arkadaşlarımızda maalesef evliliğe yanlış anlamlar yüklemiş kişiler, hayatada doğru pencereden bakmıyorlar, yani hayattan tad almıyorki evliliğinden alsın.