Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni ruhen çözecek insan eştir. Ben 5 aydır işsizim içinde fırtınalar, şimşekler, yangınlar var ama ben dışarıya bahar gibi yem yeşil görünüyorum. Üzüntüsünü belli eden biri değilimdir. İşte eş bu noktada gözündeki nemden anlamalı derdini. İnsana en iyi terapi ailesidir. Deyme psikologlara taş çıkartır. Zor zamanında sana sarılıp sana inanıyoruz herşey güzel olacak denmesi motivasyondur. (Dertlendim bir sigara yakayım)

Evlilik sadece iyi günde gülüp eğlenmek değil kötü günlerde de çıkış yolunda el ele olmaktır.
Hani evlenir iken diyoruz ya iyi günde kötü günde diye, hiç kimse öyle yapmıyor bence, unutuyor.
Kesinlikle haklısınız.
Rabbim şansınızı hayırlı etsin.