• 25-02-2025, 18:43:46
    #73
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim için pek mümkün değil. Hem evlilik insanı değilim hemde gereksiz sorumluluk. Çoluk çocuk falan.
    Bazı insanlar evlenmeden aynı evde yaşıyor, sıkılınca çekip gidiyor. Biraz öyle bir imaj aldım hocam. Bazı insanlar sorumluluk sevmez, olabilir sizin tercihiniz.
  • 25-02-2025, 18:45:00
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı insanlar evlenmeden aynı evde yaşıyor, sıkılınca çekip gidiyor. Biraz öyle bir imaj aldım hocam. Bazı insanlar sorumluluk sevmez, olabilir sizin tercihiniz.
    Yok hocam 9 yıl ilişkim vardı birlikte yaşıyorduk. Öyle canım sıkıldı gidiyorum gibi değilde evlilik çok başka.
  • 25-02-2025, 18:50:06
    #75
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam 9 yıl ilişkim vardı birlikte yaşıyorduk. Öyle canım sıkıldı gidiyorum gibi değilde evlilik çok başka.
    Doğru bir his tahmininde bulunmuşum o zaman tanımadan 😉
    Tabi ki evlilik olmadan yaşamak evlilik gibi olmaz ama sonuçta o ilişki türünde de sadık olmalı ve belli sorumluluklarınız olmalı diye düşünüyorum.
  • 25-02-2025, 18:51:17
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru bir his tahmininde bulunmuşum o zaman tanımadan 😉
    Tabi ki evlilik olmadan yaşamak evlilik gibi olmaz ama sonuçta o ilişki türünde de sadık olmalı ve belli sorumluluklarınız olmalı diye düşünüyorum.
    Benim dediğimi anlamamışsınız boşverin
  • 25-02-2025, 19:24:39
    #77
    Tam zamanında evlenmişim (2020)

    O zaman oturma grubu, yemek odası, yatak odası takımını toplam 24k'ya almıştım üstelik Bellona. Şimdi bu rakama televizyon gelmiyor.
  • 25-02-2025, 19:29:23
    #78
    tek başına hayat mı geçer hocam
  • 25-02-2025, 19:59:37
    #79
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam zamanında evlenmişim (2020)

    O zaman oturma grubu, yemek odası, yatak odası takımını toplam 24k'ya almıştım üstelik Bellona. Şimdi bu rakama televizyon gelmiyor.
    Evet o zamanda iyi bir para olmalı ama alık gücü düştüğü için her anlamda karlısınız.

    efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek başına hayat mı geçer hocam
    Tabi ki geçmez ama doğru insan önemli.
  • 25-02-2025, 20:02:07
    #80
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o zamanda iyi bir para olmalı ama alık gücü düştüğü için her anlamda karlısınız.



    Tabi ki geçmez ama doğru insan önemli.
    O zaman asgari ucret 5 liraydı. Yani 5 asgari ücrete yatak odası salon takımı ve yemek takımı ediyordu.

    Şimdi baktım benim aldıklarım 240k olmuş. 11 asgari ücrete tekabül ediyor. Felaket uçmuş. Allah evlenenlerin yardımcısı olsun
  • 25-02-2025, 20:08:18
    #81
    Düşünüyoruz hatta haziranda.