Evet o zamanda iyi bir para olmalı ama alık gücü düştüğü için her anlamda karlısınız.
Tabi ki geçmez ama doğru insan önemli.
O zaman asgari ucret 5 liraydı. Yani 5 asgari ücrete yatak odası salon takımı ve yemek takımı ediyordu.
Şimdi baktım benim aldıklarım 240k olmuş. 11 asgari ücrete tekabül ediyor. Felaket uçmuş. Allah evlenenlerin yardımcısı olsun