ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için pek mümkün değil. Hem evlilik insanı değilim hemde gereksiz sorumluluk. Çoluk çocuk falan.
Bazı insanlar evlenmeden aynı evde yaşıyor, sıkılınca çekip gidiyor. Biraz öyle bir imaj aldım hocam. Bazı insanlar sorumluluk sevmez, olabilir sizin tercihiniz.