Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru bir his tahmininde bulunmuşum o zaman tanımadan 😉
Tabi ki evlilik olmadan yaşamak evlilik gibi olmaz ama sonuçta o ilişki türünde de sadık olmalı ve belli sorumluluklarınız olmalı diye düşünüyorum.
Benim dediğimi anlamamışsınız boşverin