Yok hocam 9 yıl ilişkim vardı birlikte yaşıyorduk. Öyle canım sıkıldı gidiyorum gibi değilde evlilik çok başka.
Doğru bir his tahmininde bulunmuşum o zaman tanımadan 😉
Tabi ki evlilik olmadan yaşamak evlilik gibi olmaz ama sonuçta o ilişki türünde de sadık olmalı ve belli sorumluluklarınız olmalı diye düşünüyorum.