• 25-02-2025, 11:04:28
    #46
    Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kere şu çevre baskısı olayı tamamen saçmalık. Evlenip seninle aynı evde yaşamayacaklar, senin çektiğin ekonomik sorunları üstlenmeyecekler, çorap neden yerde diye çıkıp daha başka yerlere evrilen kavgalarda yanında olmayacaklar.
    Elalem anca konusacak sen yaşayacaksın.
    Gıpta ile baktığım evli arkadaşlarım var. Ya adam iş kurucam dedi 15 yıllık satış müdürlüğünü bıraktı eşi adama sadece emin misin diye sordu. 2 senede adam herşeyi batırdı sadece babadan bir evi kaldı. Şimdi bakıyorum mütevazı yaşıyorlar ama kişisel alanlarına saygı duyan bu kadar hoş bir çift daha gormedim.
    Sevgi varsa gelen gidenin önemi olmuyor, belki de biz insanlar sevgi ve saygının ne olduğunu bilmiyoruz.

    Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bir erkeği kimse sartsız sevmez. Ailesi bile belli yaşa kadar taşır sonra ekmek getir der getirmezsen sadece bir evlatsındır. Bir laf vardir ya parası olmayan erkeği sadece annesi sever diye. O bile bir yere kadar :/
    Tabi ki, maddi beklentiler ve durumlar oluyor. Parasız bir erkek hayatını devam ettiremez ama normal bir yaşantı ile de evlenmek mümkün olabilmeli ama bu devirde iyice zor hâle geldi.

    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben son 5 senede ki kadınların evrildiği durumdan dolayı hiç bir kadını ciddi olarak göremiyorum güvenemiyorum çok ucuz ve basit geliyorlar en düzgün denilen kadın 10 erkekle konuşur 2 gün sonra başka bir dal da maymun gibi zıplar durur
    Çoğu kadın flört ediyor ve en iyisini arıyorum derdinde, haklısınız.

    Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenin beyler zıkkım var evlenin
    Kimine zehir kimine panzehir.

    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mağdur rolünü oynamayı sevmiyorum hocam , yeteri kadar çabalamıyor insanlar.
    Çaba karşılıklı olursa değerli ve güzel bence.

    Firatbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim o kadar anlattığım ama bi türlü diyemediğim şey iç sesim olmuşşun
    Zehir olursa tek taraflı zehir olmaz ki zaten.
  • 25-02-2025, 11:06:08
    #47
    ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evliliği sadece ev, arabaya, maddiyata bağlayanlar, evlendikten sonra ev ve arabalarını kaybedince boşansın bir zahmet.

    Bu dünya maddeden ibaret değildir, evliliğin temelini maddi bir temel üzerine atanlar, eşinin sadece güzelliği için evlenenler eşi biraz yaşlanınca ne yapıyor, boşanıyor mu?! Gençlik dediğiniz şey 20-40 yaş arasında çabucak geçen bir şey, para pul dediğin şey bugün var yarın yok. İnsanın başına her şey gelebilir, bugün sapasağlam adam 3 ay sonra kanserden ölebilir!

    Evlenmeyin!(evet sonunda ünlem işareti var) diye burada yargı dağıtan evli arkadaşlarımızda maalesef evliliğe yanlış anlamlar yüklemiş kişiler, hayatada doğru pencereden bakmıyorlar, yani hayattan tad almıyorki evliliğinden alsın.
    Bende aslında bunu sormak istemiştim, bizlerin toplumdan dolayı bakış açısında ve kararlarında da birçok yanlış var. Gelenek görenek adı altında ve diğer verilen tavizler ile iş sadece maddi boyuta gelmiş görünüyor.
  • 25-02-2025, 11:28:19
    #48
    önümüzdeki seçimlere göre düşünürüz
  • 25-02-2025, 11:32:49
    #49
    Bu ülkede evlenmeyin...
  • 25-02-2025, 11:33:50
    #50
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önümüzdeki seçimlere göre düşünürüz
    O seçim evlilik seçimi gibi olmuş sanırım ☺️

    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede evlenmeyin...
    Hangi açıdan ama ??
  • 25-02-2025, 11:37:26
    #51
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O seçim evlilik seçimi gibi olmuş sanırım ☺️



    Hangi açıdan ama ??
    Ekonomi ve eğitim sistemi ortada. Hükümet değişse bile gelen hükümet en az 5 yılda rayına oturtur. Bu nedenle gidebiliyorsanız Avrupa ülkeleri ya da ABD'ye gidip orada evlenin. Hem insan gibi muamele görün. Hem de hakkınız olan parayı alın.
  • 25-02-2025, 11:45:40
    #52
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi ve eğitim sistemi ortada. Hükümet değişse bile gelen hükümet en az 5 yılda rayına oturtur. Bu nedenle gidebiliyorsanız Avrupa ülkeleri ya da ABD'ye gidip orada evlenin. Hem insan gibi muamele görün. Hem de hakkınız olan parayı alın.
    Hocam beni yanlış anlamayın ama bizim gibi insanların karşısına çıkan insanlar 5 sene beni bekle lafını kabul etmez. Kaldı ki biyolojik yaş var, insan yaşı ilerledikçe huysuz ve seçici birine dönüşür, dönüşüyor. Haliyle olaya sadece bu dönem diğer dönem diye bakamayız. Belki herşey daha da kötüye gidebilir. Burada ki mevzu doğru insana ve doğru şartlara gelebilmek, ondan dolayı ben bu konuyu açmıştım.
  • 25-02-2025, 11:48:34
    #53
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi ve eğitim sistemi ortada. Hükümet değişse bile gelen hükümet en az 5 yılda rayına oturtur. Bu nedenle gidebiliyorsanız Avrupa ülkeleri ya da ABD'ye gidip orada evlenin. Hem insan gibi muamele görün. Hem de hakkınız olan parayı alın.
    hocam benim şuan ki planım o sene sonuna kadar tüm taşınır/taşınmazlarımı satıp YD'da bir iş kurmayı ve oradan bulduğum biriyle evlenmeyi düşünüyorum
  • 25-02-2025, 11:57:26
    #54
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni yanlış anlamayın ama bizim gibi insanların karşısına çıkan insanlar 5 sene beni bekle lafını kabul etmez. Kaldı ki biyolojik yaş var, insan yaşı ilerledikçe huysuz ve seçici birine dönüşür, dönüşüyor. Haliyle olaya sadece bu dönem diğer dönem diye bakamayız. Belki herşey daha da kötüye gidebilir. Burada ki mevzu doğru insana ve doğru şartlara gelebilmek, ondan dolayı ben bu konuyu açmıştım.
    Hocam beni yanlış anladınız. Ben 5 yıl bekleme yurtdışını kovala orada evlen demek istedim. Yabancı birisi olursa evleneceğin kişi daha makbule geçer