myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi ve eğitim sistemi ortada. Hükümet değişse bile gelen hükümet en az 5 yılda rayına oturtur. Bu nedenle gidebiliyorsanız Avrupa ülkeleri ya da ABD'ye gidip orada evlenin. Hem insan gibi muamele görün. Hem de hakkınız olan parayı alın.
hocam benim şuan ki planım o sene sonuna kadar tüm taşınır/taşınmazlarımı satıp YD'da bir iş kurmayı ve oradan bulduğum biriyle evlenmeyi düşünüyorum