Ekonomi ve eğitim sistemi ortada. Hükümet değişse bile gelen hükümet en az 5 yılda rayına oturtur. Bu nedenle gidebiliyorsanız Avrupa ülkeleri ya da ABD'ye gidip orada evlenin. Hem insan gibi muamele görün. Hem de hakkınız olan parayı alın.
Hocam beni yanlış anlamayın ama bizim gibi insanların karşısına çıkan insanlar 5 sene beni bekle lafını kabul etmez. Kaldı ki biyolojik yaş var, insan yaşı ilerledikçe huysuz ve seçici birine dönüşür, dönüşüyor. Haliyle olaya sadece bu dönem diğer dönem diye bakamayız. Belki herşey daha da kötüye gidebilir. Burada ki mevzu doğru insana ve doğru şartlara gelebilmek, ondan dolayı ben bu konuyu açmıştım.