Merhaba arkadaşlar.
Keyifli işler, bol kazançlar diliyorum.
Konu : Evlenmek ve evlilik hem maddi hem manevi çok zor bir yük ve durum haline geldi. Peki siz evlenmeyi düşünüyor musunuz ? Eğer cevabınız hayır ise sebepleri nelerdir?
Karşımızda bakış açısı olarak, aile olarak ve beklenti anlamında doğru insan yoksa evlenmek delilik bana göre ama çevre baskısı, yalnızlık, çocuk isteği ve hayaller bu kapıya götürüyor insanı.
Seni ruhen çözecek insan eştir. Ben 5 aydır işsizim içinde fırtınalar, şimşekler, yangınlar var ama ben dışarıya bahar gibi yem yeşil görünüyorum. Üzüntüsünü belli eden biri değilimdir. İşte eş bu noktada gözündeki nemden anlamalı derdini. İnsana en iyi terapi ailesidir. Deyme psikologlara taş çıkartır. Zor zamanında sana sarılıp sana inanıyoruz herşey güzel olacak denmesi motivasyondur. (Dertlendim bir sigara yakayım)
Evlilik sadece iyi günde gülüp eğlenmek değil kötü günlerde de çıkış yolunda el ele olmaktır.
Şuan ev ve arabam olmadan evlenmeyi düşünmüyorum. ilerde parasızlık yüzünden çıkabilecek en ufak bir sorun bile benim moralimi bozar bundan dolayı ev almadan kesinlikle evlenmeyi düşünmüyorum.
Şuan ev ve arabam olmadan evlenmeyi düşünmüyorum. ilerde parasızlık yüzünden çıkabilecek en ufak bir sorun bile benim moralimi bozar bundan dolayı ev almadan kesinlikle evlenmeyi düşünmüyorum.
Yani diyorsunuz ki para beni bulmadan bende birini bulmam, kavga ve huzursuzluk çıkarsa bunalıma girerim.
Evlenecek kadar maddi güce sahip olmak süpermenlik değil zaten sağlaman gereken sıfır noktasıdır benim görüşüme göre, eğer bu 0 noktasını sağlayamıyorsan sıkıntı sendedir. Manevi kısmını bilemeyeceğim
Evlenecek kadar maddi güce sahip olmak süpermenlik değil zaten sağlaman gereken sıfır noktasıdır benim görüşüme göre, eğer bu 0 noktasını sağlayamıyorsan sıkıntı sendedir. Manevi kısmını bilemeyeceğim
Evlilik için elbette maddiyat gerekli ama bazı insanlara ev, araba ve güzel bir kariyer yetmez, yetmeyebilir.