Bence bu sene çıkacak yeni yargı paketine göre adım atın. (Süresiz nafakanın süreli hale gelmesi, Evlililiklerin çekişmeli olmadan sonlandırılması) neden mi yazdım.. İleri de bu mesajımı tekrar okursunuz diye..
Evlilik güzeldir fakat bu devirde hele hele bu zaman da evlilik zordur..
Evlilik düşünen süpermenler var mı ?
110
●4.518
- 25-02-2025, 09:21:26Bu devir öteki devirlerden farklı evet ve buna sebep olan insanlar, tercihleri ve beklentileri.Foxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir hatırlatma olmuş, teşekkür ederim.
Yaş geldi geçti şimdi nasip oldu ne yapalım ☺️ kısmet.ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-02-2025, 09:22:50Buna kesinlikle katılıyorum. Bir nevi mahalle baskısı gibi.ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Severken bazı noktalarda insan körleşir.Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-02-2025, 09:23:44Herkesin görüşüne saygı duyarım ama evlilik gerçekten güzel bir şey. Hele çocuk olunca tadından yenmiyor. Ben mesela ömrüm boyunca borçlar yüzünden kafamı kaldırıp araba alamam diyordum. Bebeğimiz olunca birkaç hafta sonra arabamız da oldu. Rızık Allah'tan, yeter ki çabalayın ve dua edin. Az olsun helalinden olsun 🤲🏻