• 25-02-2025, 09:19:33
    #10
    Bence bu sene çıkacak yeni yargı paketine göre adım atın. (Süresiz nafakanın süreli hale gelmesi, Evlililiklerin çekişmeli olmadan sonlandırılması) neden mi yazdım.. İleri de bu mesajımı tekrar okursunuz diye..

    Evlilik güzeldir fakat bu devirde hele hele bu zaman da evlilik zordur..
  • 25-02-2025, 09:19:35
    #11
    Evlilik cok guzel bir olaydır kesinlikle tavsiye ederim 13 yillik evli biri olarak kesinlikle yasiniz fazla gecmeden evlenin nişan söz olayını fazla uzatmayin.
  • 25-02-2025, 09:19:46
    #12
    Evlenmek pahalı değil, gelenek görenek diye direttikleri şeyler pahalı.
  • 25-02-2025, 09:20:27
    #13
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik için elbette maddiyat gerekli ama bazı insanlara ev, araba ve güzel bir kariyer yetmez, yetmeyebilir.
    O insanla ne işin var
  • 25-02-2025, 09:21:26
    #14
    Foxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu sene çıkacak yeni yargı paketine göre adım atın. (Süresiz nafakanın süreli hale gelmesi, Evlililiklerin çekişmeli olmadan sonlandırılması) neden mi yazdım.. İleri de bu mesajımı tekrar okursunuz diye..

    Evlilik güzeldir fakat bu devirde hele hele bu zaman da evlilik zordur..
    Bu devir öteki devirlerden farklı evet ve buna sebep olan insanlar, tercihleri ve beklentileri.
    Güzel bir hatırlatma olmuş, teşekkür ederim.

    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik cok guzel bir olaydır kesinlikle tavsiye ederim 13 yillik evli biri olarak kesinlikle yasiniz fazla gecmeden evlenin nişan söz olayını fazla uzatmayin.
    Yaş geldi geçti şimdi nasip oldu ne yapalım ☺️ kısmet.
  • 25-02-2025, 09:22:50
    #15
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenmek pahalı değil, gelenek görenek diye direttikleri şeyler pahalı.
    Buna kesinlikle katılıyorum. Bir nevi mahalle baskısı gibi.

    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O insanla ne işin var
    Severken bazı noktalarda insan körleşir.
  • 25-02-2025, 09:23:39
    #16
    Evlendim. 3 te çocuk var. Cocuklar hariç pekte bir numarası yok yani 😁
  • 25-02-2025, 09:23:44
    #17
    Herkesin görüşüne saygı duyarım ama evlilik gerçekten güzel bir şey. Hele çocuk olunca tadından yenmiyor. Ben mesela ömrüm boyunca borçlar yüzünden kafamı kaldırıp araba alamam diyordum. Bebeğimiz olunca birkaç hafta sonra arabamız da oldu. Rızık Allah'tan, yeter ki çabalayın ve dua edin. Az olsun helalinden olsun 🤲🏻
  • 25-02-2025, 09:26:25
    #18
    evlenmeyinnn!!!