Herkesin görüşüne saygı duyarım ama evlilik gerçekten güzel bir şey. Hele çocuk olunca tadından yenmiyor. Ben mesela ömrüm boyunca borçlar yüzünden kafamı kaldırıp araba alamam diyordum. Bebeğimiz olunca birkaç hafta sonra arabamız da oldu. Rızık Allah'tan, yeter ki çabalayın ve dua edin. Az olsun helalinden olsun 🤲🏻