Bence bu sene çıkacak yeni yargı paketine göre adım atın. (Süresiz nafakanın süreli hale gelmesi, Evlililiklerin çekişmeli olmadan sonlandırılması) neden mi yazdım.. İleri de bu mesajımı tekrar okursunuz diye..
Evlilik güzeldir fakat bu devirde hele hele bu zaman da evlilik zordur..
Bu devir öteki devirlerden farklı evet ve buna sebep olan insanlar, tercihleri ve beklentileri.
Güzel bir hatırlatma olmuş, teşekkür ederim.
Evlilik cok guzel bir olaydır kesinlikle tavsiye ederim 13 yillik evli biri olarak kesinlikle yasiniz fazla gecmeden evlenin nişan söz olayını fazla uzatmayin.
Yaş geldi geçti şimdi nasip oldu ne yapalım ☺️ kısmet.