• 25-02-2025, 12:04:09
    #55
    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni yanlış anladınız. Ben 5 yıl bekleme yurtdışını kovala orada evlen demek istedim. Yabancı birisi olursa evleneceğin kişi daha makbule geçer
    Estağfurullah şimdi anladım ama o konuda da inanç ve kültür farkı devreye giriyor, onu da unutmamak lazım.
  • 25-02-2025, 13:52:35
    #56
    Evli olarak tek tavsiyem, evlenmeyin olur
  • 25-02-2025, 13:54:49
    #57
    dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evli olarak tek tavsiyem, evlenmeyin olur
    Sebeplerini nedenleri ile örnekleme yaparak açıklar iseniz memnun olurum.
  • 25-02-2025, 14:26:55
    #58
    Maddiyat sorun değil 'de bizim sektörden biri olsun diye acele etmedim , yaş ilerledi.
    Neyse yapacak bir şey yok. Aday yok henüz kriterleri değiştirmenin vakti geldi sanırım: )
  • 25-02-2025, 15:10:20
    #59
    evliliklerin yürümediği bu devirde dünya masrafla evlenmek mantıksız
  • 25-02-2025, 16:01:09
    #60
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddiyat sorun değil 'de bizim sektörden biri olsun diye acele etmedim , yaş ilerledi.
    Neyse yapacak bir şey yok. Aday yok henüz kriterleri değiştirmenin vakti geldi sanırım: )
    Yani yanlış evlilik yerine doğru yalnızlık daha güzel ama birinin olması ve birinin sevdiği olmak adına da bazen çaba gerektirir dostum.

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evliliklerin yürümediği bu devirde dünya masrafla evlenmek mantıksız
    Masraf açısından düşünür isek hepimiz bekar kalırız 😅
  • 25-02-2025, 16:19:51
    #61
    Dogru kisiyi bulun, ne para ne ev ne de araba onemlidir... Dogru kisi olmadiktan sonra isterseniz sarayda yasayin, yine sonuc berbat olacak.
    • Zenuti
    Zenuti bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-02-2025, 16:25:34
    #62
    Ben boşanmış ve zaten pekte severek evlenmeyen bir ailenin çocuğuyum. Çocuk olarak eskiye dair hatırladığım pek güzel bir şey yok. Kötü de bir şey yok. Sanki hafızam silinmiş ve hiç ailem olmamış gibi hissediyorum. Bilmiyorum. Belki travmadır. Belki gerçekten eksiklikti benim için.

    Hani Squid Game'de oylama yaparken sağa sola geçerler ya. Evet Hayır diye. Burada "Para" ve "Aşk" ikilemini yerleştirmek istiyorum. İnsanlar yavaş yavaş para gerçeğini kabul edip, her ne kadar "Ben parasız erkeği severim" diyen kızlar görsek bile aslında hakikat yaşandıktan sonra anlaşılıyor. Demem o ki bence iyi bir düzen kurmadan o topa girmemek. Yani ben girmeyeceğim. Mesele ev, araba değil aslında evi idare edebilecek düzeyde bir sorumluluk duygusu. Her şeyi planlamak, çocuk olursa planını da düşünmek gerek.

    Yani iyi bir sorumluluk duygusu, birbirinin sevgisini hissedebilen iki kalp ve iyi bir iş ile bence başlangıç yapılabilir. He ev, araba varsa çok güzel bir artı. Ama inanın hepsi o değil. Yani engel değil.

    İşin özü .. Ne anlatacaktım ben ya.. Tüh.. Güzel bi paragraf açtım buraya güzel bi kapanış yazacaktım.. Neyse, ne anlatacağımı unutmakla birlikte saygılar sunuyorum.


    Edit: Bazı insanlar da uzun süre yalnız kaldıkları zaman yalnızlıklarına aşık olur. Bazı insanların kaderi tek yazılmıştır ve herkesin zamanı farklıdır. Geç kalmış hissi tam da bu yüzden ama henüz zaman gelmedi. Yine de 4 duvar arasında bir partner bulmak zordur eğer benim gibi oyuncuysanız. Dışarı çıkıp, gezmek ve sosyalleşmek gerekir. Ne zaman kimin karşınıza çıkacağını bilemezsiniz. Ha ben oyunlardan devam edeceğim, evlenmeyi düşünmüyorum şu an için. O ayrı. Yaşım 30 bu arada. Ama ben hala çocuk gibiyim asfasfasf

    Edit2 : Kendime hala haribo, doritos, dondurma ve jelibon alıyorum. Hatta dün "Cino" çikolata alıp aşırı gereksiz mutlu oldum. Sizde küçük şeylerden mutlu olan birini bulursanız kaçırmayın derim
  • 25-02-2025, 17:14:57
    #63
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogru kisiyi bulun, ne para ne ev ne de araba onemlidir... Dogru kisi olmadiktan sonra isterseniz sarayda yasayin, yine sonuc berbat olacak.
    Çok güzel bir tespit olmuş. Nerde olduğundan ziyade kiminle nasıl olduğunuz önemli. Yoksa diğer insanlar gibi evlenip boşanmak çok kolay.

    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben boşanmış ve zaten pekte severek evlenmeyen bir ailenin çocuğuyum. Çocuk olarak eskiye dair hatırladığım pek güzel bir şey yok. Kötü de bir şey yok. Sanki hafızam silinmiş ve hiç ailem olmamış gibi hissediyorum. Bilmiyorum. Belki travmadır. Belki gerçekten eksiklikti benim için.

    Hani Squid Game'de oylama yaparken sağa sola geçerler ya. Evet Hayır diye. Burada "Para" ve "Aşk" ikilemini yerleştirmek istiyorum. İnsanlar yavaş yavaş para gerçeğini kabul edip, her ne kadar "Ben parasız erkeği severim" diyen kızlar görsek bile aslında hakikat yaşandıktan sonra anlaşılıyor. Demem o ki bence iyi bir düzen kurmadan o topa girmemek. Yani ben girmeyeceğim. Mesele ev, araba değil aslında evi idare edebilecek düzeyde bir sorumluluk duygusu. Her şeyi planlamak, çocuk olursa planını da düşünmek gerek.

    Yani iyi bir sorumluluk duygusu, birbirinin sevgisini hissedebilen iki kalp ve iyi bir iş ile bence başlangıç yapılabilir. He ev, araba varsa çok güzel bir artı. Ama inanın hepsi o değil. Yani engel değil.

    İşin özü .. Ne anlatacaktım ben ya.. Tüh.. Güzel bi paragraf açtım buraya güzel bi kapanış yazacaktım.. Neyse, ne anlatacağımı unutmakla birlikte saygılar sunuyorum.


    Edit: Bazı insanlar da uzun süre yalnız kaldıkları zaman yalnızlıklarına aşık olur. Bazı insanların kaderi tek yazılmıştır ve herkesin zamanı farklıdır. Geç kalmış hissi tam da bu yüzden ama henüz zaman gelmedi. Yine de 4 duvar arasında bir partner bulmak zordur eğer benim gibi oyuncuysanız. Dışarı çıkıp, gezmek ve sosyalleşmek gerekir. Ne zaman kimin karşınıza çıkacağını bilemezsiniz. Ha ben oyunlardan devam edeceğim, evlenmeyi düşünmüyorum şu an için. O ayrı. Yaşım 30 bu arada. Ama ben hala çocuk gibiyim asfasfasf

    Edit2 : Kendime hala haribo, doritos, dondurma ve jelibon alıyorum. Hatta dün "Cino" çikolata alıp aşırı gereksiz mutlu oldum. Sizde küçük şeylerden mutlu olan birini bulursanız kaçırmayın derim
    İçinizde hem bir delikanlı, hem olgun bir amca hem de neşeli bir çocuk var lakin en büyük etken o geçmişin izlerini taşıyan o genç delikanlı olsa gerek.
    Detaylı yorum, samimi itiraflar ve ayırdığınız vakit için çok teşekkür ederim.