• 25-02-2025, 09:40:46
    #28
    Firatbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evli 3 çocuklu şu anlık maddi sıkıntıları olmayan bi insanım evlenmek ve doğru insanı bulmak bu dünya da şans işidir.Eğer şu anda eviniz arabanız yoksa iyi gelirler elde etmiyorsanız kesinlikle evlenmeyi düşünmeyin. Ama Genel Anlamda Söylemek İsterim ki Yeni evlenecek arkadaşlara tek taksivem kesinlikle evlenmeyin (
    Helalin var dostum.. Aynı kader aynı cevap destekliyorum seni 😁😁
  • 25-02-2025, 09:42:05
    #29
    Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helalin var dostum.. Aynı kader aynı cevap destekliyorum seni 😁😁
    Size göre neden evlenmeyelim ? 😅
  • 25-02-2025, 09:47:23
    #30
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size göre neden evlenmeyelim ? 😅

    Bu aslında tamamen karşılıklı oluşan durumlar ile ilgili benden örnek verecek olursam baskıcı bir eş hayallerini önemsemeyen bir eş, bazı şeyler ne yazık ki flört gibi olmuyor aynı evde işler değişiyor
  • 25-02-2025, 09:48:51
    #31
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç harika iken sonuç neden evlenmeyin ile bitti ? 😅
    hocam evlenirkende maddi zorluğum yoktu Allah'a şükür pırlanta gibi 3 evladım var bende bi babasız büyüyen bi insandım fakat evlenmek çok saçma bişey evlenen insanların %50 'den fazlası evlikten pişman bazı sebepler maddiyet iken bazıları da anlaşamamazlık doğru bildiğiniz eş adayı yanlış veya yanlış eş adayı doğru olabiliyor deyimim her iki tarafta için de geçerli eğer yanlış insanı seçerseniz bi ömür boyu mutsuzluk sizin kaderiniz olacak doğru insanı seçerseniz maddi durumunuz alt gelirdeyse de süreklü mutsuzlukla çabalayacaksınız sadece maddiyat değil hocam paranız varsa da mutsuz oluyorsunuz evlilik çocuklar haricinde sürekli mutsuzlukla geçiyor yani burda mutluyum diyen kişilerde zaten doğru eş adayını bulmuşlardır veya hala öyle mi zannediyorlardır bilmiyorum evlilikte ters bi durumla karşılaşmamış da olabilirler en ufak sallantıda yıkılmamaları dileğiyle umarum doğru eş adaylarını bulup evlenirsiniz ve bi ömür boyu da mutlu olursunuz ama genede evlenmeyin diyorum tecrübe olarak ne demiş poyraz karayel mutluluk diye bişey yok kendimden biliyorum
  • 25-02-2025, 09:50:04
    #32
    Tummedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aslında tamamen karşılıklı oluşan durumlar ile ilgili benden örnek verecek olursam baskıcı bir eş hayallerini önemsemeyen bir eş, bazı şeyler ne yazık ki flört gibi olmuyor aynı evde işler değişiyor
    Öncelikle dürüst ve içten cevabınız için teşekkür ederim.
    Baskı, iletişimsizlik ve huzursuzluk boşanma sebebi lakin ortada çocuklar olunca Birçok insan buna cesaret edemiyor.
    Haklısınız.
  • 25-02-2025, 09:53:46
    #33
    Firatbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam evlenirkende maddi zorluğum yoktu Allah'a şükür pırlanta gibi 3 evladım var bende bi babasız büyüyen bi insandım fakat evlenmek çok saçma bişey evlenen insanların %50 'den fazlası evlikten pişman bazı sebepler maddiyet iken bazıları da anlaşamamazlık doğru bildiğiniz eş adayı yanlış veya yanlış eş adayı doğru olabiliyor deyimim her iki tarafta için de geçerli eğer yanlış insanı seçerseniz bi ömür boyu mutsuzluk sizin kaderiniz olacak doğru insanı seçerseniz maddi durumunuz alt gelirdeyse de süreklü mutsuzlukla çabalayacaksınız sadece maddiyat değil hocam paranız varsa da mutsuz oluyorsunuz evlilik çocuklar haricinde sürekli mutsuzlukla geçiyor yani burda mutluyum diyen kişilerde zaten doğru eş adayını bulmuşlardır veya hala öyle mi zannediyorlardır bilmiyorum evlilikte ters bi durumla karşılaşmamış da olabilirler en ufak sallantıda yıkılmamaları dileğiyle umarum doğru eş adaylarını bulup evlenirsiniz ve bi ömür boyu da mutlu olursunuz ama genede evlenmeyin diyorum tecrübe olarak ne demiş poyraz karayel mutluluk diye bişey yok kendimden biliyorum
    Karşımızda bakış açısı olarak, aile olarak ve beklenti anlamında doğru insan yoksa evlenmek delilik bana göre ama çevre baskısı, yalnızlık, çocuk isteği ve hayaller bu kapıya götürüyor insanı.
  • 25-02-2025, 09:53:56
    #34
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle dürüst ve içten cevabınız için teşekkür ederim.
    Baskı, iletişimsizlik ve huzursuzluk boşanma sebebi lakin ortada çocuklar olunca Birçok insan buna cesaret edemiyor.
    Haklısınız.
    11 yıllık evli bi insan olarak söylüyorum umarım hakkınızda hayırlısı olsun bazı evlilikler mutsuz olacak diye sizde mutsuz evlilik yaşayacağınız anlamına gelmiyor ama ilk etap da lütfen bunu yanlış anlamayın evlenidiğinizde bi süre çocuk düşünmeyin, çünkü onları bu dünya da mutsuzlukla biz cezalandırmış olacağız ve mutsuz çocuklar mutsuz anne-babaların eseridir .
  • 25-02-2025, 09:55:31
    #35
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenecek kadar maddi güce sahip olmak süpermenlik değil zaten sağlaman gereken sıfır noktasıdır benim görüşüme göre, eğer bu 0 noktasını sağlayamıyorsan sıkıntı sendedir. Manevi kısmını bilemeyeceğim
    Hocam siz ülke şartlarından haberdar değilsiniz sanırım. Lafınıza göre herkes sorunlu ve sıfır noktasının altında. Keşke halkın durumu hakkında biraz fikriniz olsa.
  • 25-02-2025, 09:59:00
    #36
    Firatbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 yıllık evli bi insan olarak söylüyorum umarım hakkınızda hayırlısı olsun bazı evlilikler mutsuz olacak diye sizde mutsuz evlilik yaşayacağınız anlamına gelmiyor ama ilk etap da lütfen bunu yanlış anlamayın evlenidiğinizde bi süre çocuk düşünmeyin, çünkü onları bu dünya da mutsuzlukla biz cezalandırmış olacağız ve mutsuz çocuklar mutsuz anne-babaların eseridir .
    Hayır asla yanlış anlamadım, hatta tecrübenizi paylaştığınız için çok memnun oldum.

    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz ülke şartlarından haberdar değilsiniz sanırım. Lafınıza göre herkes sorunlu ve sıfır noktasının altında. Keşke halkın durumu hakkında biraz fikriniz olsa.
    Maddi olarak bakarsak çoğu insan evlenemez, kesinlikle haklı bir tespit.