Başlangıç harika iken sonuç neden evlenmeyin ile bitti ? 😅
hocam evlenirkende maddi zorluğum yoktu Allah'a şükür pırlanta gibi 3 evladım var bende bi babasız büyüyen bi insandım fakat evlenmek çok saçma bişey evlenen insanların %50 'den fazlası evlikten pişman bazı sebepler maddiyet iken bazıları da anlaşamamazlık doğru bildiğiniz eş adayı yanlış veya yanlış eş adayı doğru olabiliyor deyimim her iki tarafta için de geçerli eğer yanlış insanı seçerseniz bi ömür boyu mutsuzluk sizin kaderiniz olacak doğru insanı seçerseniz maddi durumunuz alt gelirdeyse de süreklü mutsuzlukla çabalayacaksınız sadece maddiyat değil hocam paranız varsa da mutsuz oluyorsunuz evlilik çocuklar haricinde sürekli mutsuzlukla geçiyor yani burda mutluyum diyen kişilerde zaten doğru eş adayını bulmuşlardır veya hala öyle mi zannediyorlardır bilmiyorum evlilikte ters bi durumla karşılaşmamış da olabilirler en ufak sallantıda yıkılmamaları dileğiyle umarum doğru eş adaylarını bulup evlenirsiniz ve bi ömür boyu da mutlu olursunuz ama genede evlenmeyin diyorum tecrübe olarak

ne demiş poyraz karayel mutluluk diye bişey yok kendimden biliyorum