11 yıllık evli bi insan olarak söylüyorum umarım hakkınızda hayırlısı olsun bazı evlilikler mutsuz olacak diye sizde mutsuz evlilik yaşayacağınız anlamına gelmiyor ama ilk etap da lütfen bunu yanlış anlamayın evlenidiğinizde bi süre çocuk düşünmeyin, çünkü onları bu dünya da mutsuzlukla biz cezalandırmış olacağız ve mutsuz çocuklar mutsuz anne-babaların eseridir .
Hayır asla yanlış anlamadım, hatta tecrübenizi paylaştığınız için çok memnun oldum.
Hocam siz ülke şartlarından haberdar değilsiniz sanırım. Lafınıza göre herkes sorunlu ve sıfır noktasının altında. Keşke halkın durumu hakkında biraz fikriniz olsa.
Maddi olarak bakarsak çoğu insan evlenemez, kesinlikle haklı bir tespit.