Evlenecek kadar maddi güce sahip olmak süpermenlik değil zaten sağlaman gereken sıfır noktasıdır benim görüşüme göre, eğer bu 0 noktasını sağlayamıyorsan sıkıntı sendedir. Manevi kısmını bilemeyeceğim
Hocam siz ülke şartlarından haberdar değilsiniz sanırım. Lafınıza göre herkes sorunlu ve sıfır noktasının altında. Keşke halkın durumu hakkında biraz fikriniz olsa.