Öncelikle dürüst ve içten cevabınız için teşekkür ederim.
Baskı, iletişimsizlik ve huzursuzluk boşanma sebebi lakin ortada çocuklar olunca Birçok insan buna cesaret edemiyor.
Haklısınız.
11 yıllık evli bi insan olarak söylüyorum umarım hakkınızda hayırlısı olsun bazı evlilikler mutsuz olacak diye sizde mutsuz evlilik yaşayacağınız anlamına gelmiyor ama ilk etap da lütfen bunu yanlış anlamayın evlenidiğinizde bi süre çocuk düşünmeyin, çünkü onları bu dünya da mutsuzlukla biz cezalandırmış olacağız ve mutsuz çocuklar mutsuz anne-babaların eseridir .