Bence bu sene çıkacak yeni yargı paketine göre adım atın. (Süresiz nafakanın süreli hale gelmesi, Evlililiklerin çekişmeli olmadan sonlandırılması) neden mi yazdım.. İleri de bu mesajımı tekrar okursunuz diye..
Evlilik güzeldir fakat bu devirde hele hele bu zaman da evlilik zordur..