Hocam beni yanlış anlamayın ama bizim gibi insanların karşısına çıkan insanlar 5 sene beni bekle lafını kabul etmez. Kaldı ki biyolojik yaş var, insan yaşı ilerledikçe huysuz ve seçici birine dönüşür, dönüşüyor. Haliyle olaya sadece bu dönem diğer dönem diye bakamayız. Belki herşey daha da kötüye gidebilir. Burada ki mevzu doğru insana ve doğru şartlara gelebilmek, ondan dolayı ben bu konuyu açmıştım.
Hocam beni yanlış anladınız. Ben 5 yıl bekleme yurtdışını kovala orada evlen demek istedim. Yabancı birisi olursa evleneceğin kişi daha makbule geçer