Bazı insanlar evlenmeden aynı evde yaşıyor, sıkılınca çekip gidiyor. Biraz öyle bir imaj aldım hocam. Bazı insanlar sorumluluk sevmez, olabilir sizin tercihiniz.
Yok hocam 9 yıl ilişkim vardı birlikte yaşıyorduk. Öyle canım sıkıldı gidiyorum gibi değilde evlilik çok başka.