Evliliği sadece ev, arabaya, maddiyata bağlayanlar, evlendikten sonra ev ve arabalarını kaybedince boşansın bir zahmet.
Bu dünya maddeden ibaret değildir, evliliğin temelini maddi bir temel üzerine atanlar, eşinin sadece güzelliği için evlenenler eşi biraz yaşlanınca ne yapıyor, boşanıyor mu?! Gençlik dediğiniz şey 20-40 yaş arasında çabucak geçen bir şey, para pul dediğin şey bugün var yarın yok. İnsanın başına her şey gelebilir, bugün sapasağlam adam 3 ay sonra kanserden ölebilir!
Evlenmeyin!(evet sonunda ünlem işareti var) diye burada yargı dağıtan evli arkadaşlarımızda maalesef evliliğe yanlış anlamlar yüklemiş kişiler, hayatada doğru pencereden bakmıyorlar, yani hayattan tad almıyorki evliliğinden alsın.