Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Karşımızda bakış açısı olarak, aile olarak ve beklenti anlamında doğru insan yoksa evlenmek delilik bana göre ama çevre baskısı, yalnızlık, çocuk isteği ve hayaller bu kapıya götürüyor insanı.
Seni ruhen çözecek insan eştir. Ben 5 aydır işsizim içinde fırtınalar, şimşekler, yangınlar var ama ben dışarıya bahar gibi yem yeşil görünüyorum. Üzüntüsünü belli eden biri değilimdir. İşte eş bu noktada gözündeki nemden anlamalı derdini. İnsana en iyi terapi ailesidir. Deyme psikologlara taş çıkartır. Zor zamanında sana sarılıp sana inanıyoruz herşey güzel olacak denmesi motivasyondur. (Dertlendim bir sigara yakayım)
Evlilik sadece iyi günde gülüp eğlenmek değil kötü günlerde de çıkış yolunda el ele olmaktır.