Bir kere şu çevre baskısı olayı tamamen saçmalık. Evlenip seninle aynı evde yaşamayacaklar, senin çektiğin ekonomik sorunları üstlenmeyecekler, çorap neden yerde diye çıkıp daha başka yerlere evrilen kavgalarda yanında olmayacaklar.
Elalem anca konusacak sen yaşayacaksın.
Gıpta ile baktığım evli arkadaşlarım var. Ya adam iş kurucam dedi 15 yıllık satış müdürlüğünü bıraktı eşi adama sadece emin misin diye sordu. 2 senede adam herşeyi batırdı sadece babadan bir evi kaldı. Şimdi bakıyorum mütevazı yaşıyorlar ama kişisel alanlarına saygı duyan bu kadar hoş bir çift daha gormedim.