Hani evlenir iken diyoruz ya iyi günde kötü günde diye, hiç kimse öyle yapmıyor bence, unutuyor.
Kesinlikle haklısınız.
Rabbim şansınızı hayırlı etsin.
Dostum bir erkeği kimse sartsız sevmez. Ailesi bile belli yaşa kadar taşır sonra ekmek getir der getirmezsen sadece bir evlatsındır. Bir laf vardir ya parası olmayan erkeği sadece annesi sever diye. O bile bir yere kadar :/