• 23-12-2015, 17:33:37
    #10
    Özel bir hastane ise sedasyon yöntemi ile çekmesini isteyin. İğne yapıldıktan sonra mideniz bulanıyorsa psikolojik bir sorundan kaynaklanıyordur. Diş çekiminden yada dişçi koltuğundan yaşadığınız korku tetikliyordur yani.

    Sedasyon yöntemi dişçiden korkan özellikle küçük çocuklar için kullanılan bir yöntem ama sizin için de uygulanabilir. Aşağıda daha detaylı bilgiyi bulabilirsiniz.

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Sedasyon

    İmplant sorunuza gelince. 3 diş ve üzerinde boşluk yoksa açıkçası tavsiye etmem. Gerçi her dişe uygulanmaz. Mutlaka yeterli kemik yapısının olması gerekiyor. Kemik aşınması olmuşsa yapmazlar. Yapılırken de bir süre şişlikler ve ağrılar baş gösteriyor. Ama işlem bitip yaralar iyileştikten sonra kayayı kıracakmış gibi oluyor dişiniz.
  • 23-12-2015, 18:03:54
    #11
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diş eti zarar görmüyor mu peki hocam? veya ağrı felan hiç olmadı mı?


    Bu implant denilen olayın dolgu yapmaktan ne farkı kalıyor ki? Ben dolgu yaptıramadığım için zaten çekip kurtulmak istiyorum ama bu seferde implant denilen şey başıma çıkıyor. En sonunda evde tatlı kaşığı alıp ağzım yırtılına kadar açma egzersizi yapıp öyle gidecem başka çarem yok.
    Bugüne kadar bir ağrı yaşatmadı hocam. Çok nadir olarak çok sıcak veya çok soğukta 4-5 saniyelik sızlama oldu. Araştırdığım ve öğrendiğim kadarı ile bir tane bile olsa boş diş kalmamalı. Köprü veya implant yaptırmak gerekiyor. En başarılısı implant ama nedense yaptırmak istemiyorum.
  • 23-12-2015, 18:06:45
    #12
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu implant olayına bn halen alışamadım. Arkadaş Matkapla 3 mm.'le deldikden sonra

    Vidayı takıyor üstüne çakma dişi yerleştiriyor.

    İmplant diş kullanan var mı ? Orj diş gibi mi sonrasında sorun yaratıyor mu ?

    not : Konu sahibini korkutmak amaçlı yazılmamıştır.
    aynı orjinal diş gibi görünüyor ameliyat ile yapıyolar ama tabiki orjinal dişin yerini tutmuyor benim tavsiyem çektirmeyin dolgu yaptırın yaşınızı bilmiyorum ama çektirdikten nede olsa yaptırırım diyorsunuz ama yatıramıyorsunuz seneler sonra yaptırıyorsunuz oda bütçeli oluyor bence dişiniz duruyorsa dolgu yaptırmayın gerçekten yazık
  • 23-12-2015, 18:29:16
    #13
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel bir hastane ise sedasyon yöntemi ile çekmesini isteyin. İğne yapıldıktan sonra mideniz bulanıyorsa psikolojik bir sorundan kaynaklanıyordur. Diş çekiminden yada dişçi koltuğundan yaşadığınız korku tetikliyordur yani.

    Sedasyon yöntemi dişçiden korkan özellikle küçük çocuklar için kullanılan bir yöntem ama sizin için de uygulanabilir. Aşağıda daha detaylı bilgiyi bulabilirsiniz.

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Sedasyon

    İmplant sorunuza gelince. 3 diş ve üzerinde boşluk yoksa açıkçası tavsiye etmem. Gerçi her dişe uygulanmaz. Mutlaka yeterli kemik yapısının olması gerekiyor. Kemik aşınması olmuşsa yapmazlar. Yapılırken de bir süre şişlikler ve ağrılar baş gösteriyor. Ama işlem bitip yaralar iyileştikten sonra kayayı kıracakmış gibi oluyor dişiniz.
    Evet hocam psikolojik malesef. Doktor ağzını açmak için kaşık gibi bi aletle dişime bakmak için ağzımı açar açmaz başlıyor midem bulanmaya sanki kusacak gibi oluyorum hiçbirşey yoken ama evde kaşık felan koyunca ağzıma hiçbirşey olmuyor 2 farklı günde gittim 2 kez iğne yaptım tam dişin içindeki çürüğü almak için o aleti sokup çıkardı 1-2 kez ondan sonrasını getiremedik hep midem bulandı baktı olmuyor 1 gün 2 gün dedi mecbur çekti. Şu an dişim 1 aya yakın süredir geçiçi macun gibi bişey sürdü öyle duruyor Başka doktor var tanıdık adam 2 dk da çekeriz diyor görende tutup çekmek 2 sn lik iş diyecek
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar bir ağrı yaşatmadı hocam. Çok nadir olarak çok sıcak veya çok soğukta 4-5 saniyelik sızlama oldu. Araştırdığım ve öğrendiğim kadarı ile bir tane bile olsa boş diş kalmamalı. Köprü veya implant yaptırmak gerekiyor. En başarılısı implant ama nedense yaptırmak istemiyorum.
    Neyse önce bi çekeyim de ondan sonrasını mecbur sonra düşünürüm sen 2 yıl boş gezmişsin pek bi ağrın olmamış olurda ağrım olursa aklıma hep sen geleceksin acı çektiğimde hep seni hatırlarım artık
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı orjinal diş gibi görünüyor ameliyat ile yapıyolar ama tabiki orjinal dişin yerini tutmuyor benim tavsiyem çektirmeyin dolgu yaptırın yaşınızı bilmiyorum ama çektirdikten nede olsa yaptırırım diyorsunuz ama yatıramıyorsunuz seneler sonra yaptırıyorsunuz oda bütçeli oluyor bence dişiniz duruyorsa dolgu yaptırmayın gerçekten yazık
    Yaş 24 hocam. Hocam ilk mesajınızda çektirmeyin dolgu yaptırın diyorsunuz paragrafın sonunda dolgu yaptırmayın gerçekten yazık diyorsunuz ya ben bu aralar çok paragraf sorusu çöze çöze kafayı yedim yada siz eksik veya yanlış yazdınız

    Dolgu yaptırmayı bende isterdim ama üstteki mesajda da yazdığım gibi 2 kez gittim denedik doktorla olmadı. Çektirmek bi dert tekrar diş taktırmak ayrı bir dert valla bilmiyorum artık ne yapacam
  • 23-12-2015, 18:41:32
    #14
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam psikolojik malesef. Doktor ağzını açmak için kaşık gibi bi aletle dişime bakmak için ağzımı açar açmaz başlıyor midem bulanmaya sanki kusacak gibi oluyorum hiçbirşey yoken ama evde kaşık felan koyunca ağzıma hiçbirşey olmuyor 2 farklı günde gittim 2 kez iğne yaptım tam dişin içindeki çürüğü almak için o aleti sokup çıkardı 1-2 kez ondan sonrasını getiremedik hep midem bulandı baktı olmuyor 1 gün 2 gün dedi mecbur çekti. Şu an dişim 1 aya yakın süredir geçiçi macun gibi bişey sürdü öyle duruyor Başka doktor var tanıdık adam 2 dk da çekeriz diyor görende tutup çekmek 2 sn lik iş diyecek

    Neyse önce bi çekeyim de ondan sonrasını mecbur sonra düşünürüm sen 2 yıl boş gezmişsin pek bi ağrın olmamış olurda ağrım olursa aklıma hep sen geleceksin acı çektiğimde hep seni hatırlarım artık

    Yaş 24 hocam. Hocam ilk mesajınızda çektirmeyin dolgu yaptırın diyorsunuz paragrafın sonunda dolgu yaptırmayın gerçekten yazık diyorsunuz ya ben bu aralar çok paragraf sorusu çöze çöze kafayı yedim yada siz eksik veya yanlış yazdınız

    Dolgu yaptırmayı bende isterdim ama üstteki mesajda da yazdığım gibi 2 kez gittim denedik doktorla olmadı. Çektirmek bi dert tekrar diş taktırmak ayrı bir dert valla bilmiyorum artık ne yapacam
    haklısın kardeşim heycandan yanlış yazmışım dolgu yaptır kesinlikle çektirme dişini yazı günah yerine gelmiyor başka doktora git o rahatlatır seni senin miğden bulanıyor biraz dişini sık yada miğde bulantısını önleyen haplar var onlardan al doktora sor çare bulsun kardeşim gerçekten çok yazık sana abi tavsiyesi ilerde keşke çektirmeseydim dersin

    implat dedikleri şey ne biliyormusun ameliyar ile damağını kesip çivi çakıyolar şimdi çekersin 2-3 gün arısınıdolgu ile ama implat 1 ay uğraıyorsun konuşamıyorsun ayrı sıkıntı yok iltahap topluyor dolgudan tiksiniyorsan implat hiç yaptıramazsın

    mide bulantısı çok ise doktora söyle parça parça yapsın geçici dolgu yapsın kendini iyi hisedince tamamını yaptır illa hemen yapmasın yani uğraşsın hastasıyla
  • 23-12-2015, 18:42:34
    #15
    hocam benim bi abim var ağzındaki tüm dişleri işlem gördü diyebilirim. dolgusu porseleni implantı vs ne ararsan yaptırdı. onun söylemesine göre diş işlerinde en acı veren işlem implantmış. bana yaptılar tabi o esnada ağız uyuşuktu bişe hissetmedim dedi, ama eve geldikten sonra uyuşukluk geçince öyle bir ağrı vurmuş ki duvarlara kafa atmış en sonunda da acıdan bayılmış ambulansla hastaneye götürmüşler. gözünü 3-4 saat sonra hastanede açmış.
  • 23-12-2015, 18:51:49
    #16
    Çekilmesi gerekiyorsa çektir hiçbir acısı yok çeneni koparsa anlamazsın,ben maalesef 3 ay önce koskoca 2 azı dişimi çektirdim,şu an çekim yapılan yerler gayet iyi durumda iyileşti implant tedavisine başlicam 2 diş için kim ne derse desin imkanın varsa implant en mükemmel seçenek.Artk bazı arkadaşlar nasıl işlem yapıyorsalar sırf milleti korkutuyorlar annemde dahil etrafımda onlarca kişi implant yaptırdı kesinlikle normal bir operasyon ağrısından farklı dayanılmayacak tarafı yok.
  • 23-12-2015, 19:10:52
    #17
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam psikolojik malesef. Doktor ağzını açmak için kaşık gibi bi aletle dişime bakmak için ağzımı açar açmaz başlıyor midem bulanmaya sanki kusacak gibi oluyorum hiçbirşey yoken ama evde kaşık felan koyunca ağzıma hiçbirşey olmuyor 2 farklı günde gittim 2 kez iğne yaptım tam dişin içindeki çürüğü almak için o aleti sokup çıkardı 1-2 kez ondan sonrasını getiremedik hep midem bulandı baktı olmuyor 1 gün 2 gün dedi mecbur çekti. Şu an dişim 1 aya yakın süredir geçiçi macun gibi bişey sürdü öyle duruyor Başka doktor var tanıdık adam 2 dk da çekeriz diyor görende tutup çekmek 2 sn lik iş diyecek

    Neyse önce bi çekeyim de ondan sonrasını mecbur sonra düşünürüm sen 2 yıl boş gezmişsin pek bi ağrın olmamış olurda ağrım olursa aklıma hep sen geleceksin acı çektiğimde hep seni hatırlarım artık

    Yaş 24 hocam. Hocam ilk mesajınızda çektirmeyin dolgu yaptırın diyorsunuz paragrafın sonunda dolgu yaptırmayın gerçekten yazık diyorsunuz ya ben bu aralar çok paragraf sorusu çöze çöze kafayı yedim yada siz eksik veya yanlış yazdınız

    Dolgu yaptırmayı bende isterdim ama üstteki mesajda da yazdığım gibi 2 kez gittim denedik doktorla olmadı. Çektirmek bi dert tekrar diş taktırmak ayrı bir dert valla bilmiyorum artık ne yapacam
    Ben mesuliyet kabul etmem Doktorlar boş dişe yapılması gerektiğini söylüyor. Ama ben yaptırmak istemediğim için yaptırmadım, sen düşün karar ver
  • 24-12-2015, 01:01:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bir kavga sonucu ön 2 dişim kırıldı. Uyuşturuyorlar, istesenizde birşey hissedemezsiniz zaten. Tek hissedeceğiniz biraz baskıdır. Ön 2 dişim implant. Çok rahatım şükürler olsun.