• 24-12-2015, 12:23:43
    #28
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim bi abim var ağzındaki tüm dişleri işlem gördü diyebilirim. dolgusu porseleni implantı vs ne ararsan yaptırdı. onun söylemesine göre diş işlerinde en acı veren işlem implantmış. bana yaptılar tabi o esnada ağız uyuşuktu bişe hissetmedim dedi, ama eve geldikten sonra uyuşukluk geçince öyle bir ağrı vurmuş ki duvarlara kafa atmış en sonunda da acıdan bayılmış ambulansla hastaneye götürmüşler. gözünü 3-4 saat sonra hastanede açmış.
    İmplant operasyonu milimetrik hata yapmayı bile kaldıramayacak kadar önemli bir operasyondur. Yapılacak en ufak bir hata böylesine büyük ağrılara sebep olabiliyor. Mutlaka gittiğiniz diş hekiminin konusunda uzman olmasına dikkat edin.
  • 24-12-2015, 12:59:11
    #29
    Üyeliği durduruldu
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende de 20lik 4 diş çekilmesi gerekiyormuş.
    Yalnız filmlere baktım da dişler bildiğin yan çıkmış.
    Korkuyorum da (iğneden zaten kafayı yerim)
    Ne yapmam lazım acaba?

    Alem Hocam Size de geçmiş olsun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:44 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:29 --



    Hocam nerede yaptırdınız?
    Maliyeti ne oluyor?
    Merhaba,

    Çapa da yaptırdım toplamda 18 bin TL tuttu.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:59:11 -->-> Daha önceki mesaj 12:57:20 --

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmplant operasyonu milimetrik hata yapmayı bile kaldıramayacak kadar önemli bir operasyondur. Yapılacak en ufak bir hata böylesine büyük ağrılara sebep olabiliyor. Mutlaka gittiğiniz diş hekiminin konusunda uzman olmasına dikkat edin.
    Ben hiç acı çekmedim 0 acı ile işlem tamamladım direk ameliyat masasında demir zaten sırtım sancıyordu genel anestezinde sonra o kadar.
  • 24-12-2015, 15:18:16
    #30
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende de 20lik 4 diş çekilmesi gerekiyormuş.
    Yalnız filmlere baktım da dişler bildiğin yan çıkmış.
    Korkuyorum da (iğneden zaten kafayı yerim)
    Ne yapmam lazım acaba?
    Çekilmesi gerekiyorsa çektireceksin, başka çaresi yok. Ben henüz alttaki 20likleri çektirdim, üstekilerin durumunu bilmiyorum...

    Üstekilerde de kök eğriliği varsa onunda çekim esnasında sinüsleri açma riski oluyormuş. Bir arkadaşım 10 dişçi gezdi bu dişi çekmeyiz dediler en sonunda delini biri sinüs açılırsa açılsın diyerek çekti şansa birşey olmadı.

    Zor iş yani...
  • 24-12-2015, 17:12:35
    #31
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninki aşırı endişeden kaynaklanıyor o zaman,sedasyon yaptıracaksın,aslında doktorun önermiş olması lazım bunu.Geçmiş olsun
    Jeweld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çektirip, diktirebilirsin.
    Çekip diktirme işini ilk kez duydum hocam bi araştırayım, sağolun
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çektirmek için de ağzınıza o aletler girecek. Uzaktan kumanda ile çekmiyorlar dişi.
    Gargara ile dişiniz ağrı yapıyorsa hala canlı demektir, en kötü kanal tedavisi ile kurtarılabilecek demektir.
    Canlı dişi neden çektiriyorsunuz? Hiç bir tedavi gerçek dişin yerini tutamaz.
    Gerekirse psikolojik destek alarak, dişinize dolgu yaptırmanızı tavsiye ederim.
    Evet ağrı yapıyor. Gerçek dişin yerini hiçbirşey tutamaz ama ben o desteği alana kadar en iyisi çektirip kurtulmak valla hergün sağ taraftan yemek yemekten hem yoruldum hemde bıktım.
    Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Diş fırçalama alışkanlığım olmadığından 9 çürük oluştu maalesef alt çenede ve çekilmesi gerekiyordu ve hep kaçdım sonuç olarak dişimi genel anestezi ile çektiler + 2 tane 20 lik çekildi +9 tane implant takıldı yerlerine toplam 6.5 saatlik ameliyat gözünüzü kapatıyorsunuz açıyorsunuz bitmiş oluyor size tavsiyem genel anestezi yaptırmanız acısız sızı olmadan

    Geçmiş olsun.
    Geçmiş olsun sizede, benim ki 20 lik diş değil normal diş.
  • 25-12-2015, 02:08:42
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekip diktirme işini ilk kez duydum hocam bi araştırayım, sağolun

    Evet ağrı yapıyor. Gerçek dişin yerini hiçbirşey tutamaz ama ben o desteği alana kadar en iyisi çektirip kurtulmak valla hergün sağ taraftan yemek yemekten hem yoruldum hemde bıktım.

    Geçmiş olsun sizede, benim ki 20 lik diş değil normal diş.
    normal diş çektileri 20 likler dahiL
  • 25-12-2015, 12:04:30
    #33
    Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal diş çektileri 20 likler dahiL
    hocam senin hem 20 likler hemde normal diş olduğundan 6.5 saate yakın sürmüş yoksa normal bi çürük dişi çekmek 5 dk lık bir iş miş doktor bana öyle söyledi. Müsait olduğunda beni çağıracak gidip çektirecem bu aralar haber bekliyorum kendisinden bakalım artık inş fazla uzun sürmez ne kadar kısa o kadar iyi
  • 25-12-2015, 12:15:04
    #34
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam senin hem 20 likler hemde normal diş olduğundan 6.5 saate yakın sürmüş yoksa normal bi çürük dişi çekmek 5 dk lık bir iş miş doktor bana öyle söyledi. Müsait olduğunda beni çağıracak gidip çektirecem bu aralar haber bekliyorum kendisinden bakalım artık inş fazla uzun sürmez ne kadar kısa o kadar iyi
    çektirme Takipteyim
  • 25-12-2015, 12:26:26
    #35
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çektirme Takipteyim
    Çektirme demesi kolay ama hergün acı çekmektense bi 5 dk sıkacaz dişimizi artık. Haber bekliyorum tanıdık kendisi müsait olduğun boş bir vakit çağır beni dedim acelem yok bu hafta çektirecem inşallah.
  • 25-12-2015, 12:41:41
    #36
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çektirme demesi kolay ama hergün acı çekmektense bi 5 dk sıkacaz dişimizi artık. Haber bekliyorum tanıdık kendisi müsait olduğun boş bir vakit çağır beni dedim acelem yok bu hafta çektirecem inşallah.
    Çektirme Demesi Kolay Ama Çektirdikten sonra yerine koyması zor dolgu yaptır dolgu