GoogleChrome adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dişini çektirenler bakabilir mi?
37
●4.086
- 24-12-2015, 12:23:43İmplant operasyonu milimetrik hata yapmayı bile kaldıramayacak kadar önemli bir operasyondur. Yapılacak en ufak bir hata böylesine büyük ağrılara sebep olabiliyor. Mutlaka gittiğiniz diş hekiminin konusunda uzman olmasına dikkat edin.
- 24-12-2015, 12:59:11Üyeliği durdurulduMerhaba,HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çapa da yaptırdım toplamda 18 bin TL tuttu.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:59:11 -->-> Daha önceki mesaj 12:57:20 --
Ben hiç acı çekmedimconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 acı ile işlem tamamladım
direk ameliyat masasında demir zaten sırtım sancıyordu genel anestezinde sonra o kadar.
- 24-12-2015, 15:18:16Çekilmesi gerekiyorsa çektireceksin, başka çaresi yok. Ben henüz alttaki 20likleri çektirdim, üstekilerin durumunu bilmiyorum...HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstekilerde de kök eğriliği varsa onunda çekim esnasında sinüsleri açma riski oluyormuş. Bir arkadaşım 10 dişçi gezdi bu dişi çekmeyiz dediler
en sonunda delini biri sinüs açılırsa açılsın diyerek çekti şansa birşey olmadı.
Zor iş yani... - 24-12-2015, 17:12:35Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇekip diktirme işini ilk kez duydum hocam bi araştırayım, sağolunJeweld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Evet ağrı yapıyor. Gerçek dişin yerini hiçbirşey tutamaz ama ben o desteği alana kadarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyisi çektirip kurtulmak valla hergün sağ taraftan yemek yemekten hem yoruldum hemde bıktım.
Geçmiş olsun sizede, benim ki 20 lik diş değil normal diş.Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-12-2015, 02:08:42Üyeliği durduruldu
- 25-12-2015, 12:04:30hocam senin hem 20 likler hemde normal diş olduğundan 6.5 saate yakın sürmüş yoksa normal bi çürük dişi çekmek 5 dk lık bir iş miş doktor bana öyle söyledi. Müsait olduğunda beni çağıracak gidip çektirecem bu aralar haber bekliyorum kendisinden bakalım artıkGigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inş fazla uzun sürmez ne kadar kısa o kadar iyi
- 25-12-2015, 12:15:04çektirmeALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipteyim
- 25-12-2015, 12:26:26Çektirme demesi kolay ama hergün acı çekmektense bi 5 dk sıkacaz dişimizi artık. Haber bekliyorum tanıdık kendisi müsait olduğun boş bir vakit çağır beni dedim acelem yokalisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hafta çektirecem inşallah.
- 25-12-2015, 12:41:41Çektirme Demesi Kolay Ama Çektirdikten sonra yerine koyması zor dolgu yaptır dolguALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 acı ile işlem tamamladım
en iyisi çektirip kurtulmak valla hergün sağ taraftan yemek yemekten hem yoruldum hemde bıktım.