Hocam bende de 20lik 4 diş çekilmesi gerekiyormuş.
Yalnız filmlere baktım da dişler bildiğin yan çıkmış.
Korkuyorum da (iğneden zaten kafayı yerim)
Ne yapmam lazım acaba?
Çekilmesi gerekiyorsa çektireceksin, başka çaresi yok. Ben henüz alttaki 20likleri çektirdim, üstekilerin durumunu bilmiyorum...
Üstekilerde de kök eğriliği varsa onunda çekim esnasında sinüsleri açma riski oluyormuş. Bir arkadaşım 10 dişçi gezdi bu dişi çekmeyiz dediler

en sonunda delini biri sinüs açılırsa açılsın diyerek çekti şansa birşey olmadı.
Zor iş yani...