Hocam bende de 20lik 4 diş çekilmesi gerekiyormuş.
Yalnız filmlere baktım da dişler bildiğin yan çıkmış.
Korkuyorum da (iğneden zaten kafayı yerim)
Ne yapmam lazım acaba?
Alem Hocam Size de geçmiş olsun.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:44 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:29 --
Hocam nerede yaptırdınız?
Maliyeti ne oluyor?
Merhaba,
Çapa da yaptırdım toplamda 18 bin TL tuttu.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:59:11 -->-> Daha önceki mesaj 12:57:20 --
İmplant operasyonu milimetrik hata yapmayı bile kaldıramayacak kadar önemli bir operasyondur. Yapılacak en ufak bir hata böylesine büyük ağrılara sebep olabiliyor. Mutlaka gittiğiniz diş hekiminin konusunda uzman olmasına dikkat edin.
Ben hiç acı çekmedim

0 acı ile işlem tamamladım

direk ameliyat masasında demir zaten sırtım sancıyordu genel anestezinde sonra o kadar.