Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seninki aşırı endişeden kaynaklanıyor o zaman,sedasyon yaptıracaksın,aslında doktorun önermiş olması lazım bunu.Geçmiş olsun
Jeweld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çektirip, diktirebilirsin.
Çekip diktirme işini ilk kez duydum hocam bi araştırayım, sağolun
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çektirmek için de ağzınıza o aletler girecek. Uzaktan kumanda ile çekmiyorlar dişi.
Gargara ile dişiniz ağrı yapıyorsa hala canlı demektir, en kötü kanal tedavisi ile kurtarılabilecek demektir.
Canlı dişi neden çektiriyorsunuz? Hiç bir tedavi gerçek dişin yerini tutamaz.
Gerekirse psikolojik destek alarak, dişinize dolgu yaptırmanızı tavsiye ederim.
Evet ağrı yapıyor. Gerçek dişin yerini hiçbirşey tutamaz ama ben o desteği alana kadar en iyisi çektirip kurtulmak valla hergün sağ taraftan yemek yemekten hem yoruldum hemde bıktım.
Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Diş fırçalama alışkanlığım olmadığından 9 çürük oluştu maalesef alt çenede ve çekilmesi gerekiyordu ve hep kaçdım sonuç olarak dişimi genel anestezi ile çektiler + 2 tane 20 lik çekildi +9 tane implant takıldı yerlerine toplam 6.5 saatlik ameliyat gözünüzü kapatıyorsunuz açıyorsunuz bitmiş oluyor size tavsiyem genel anestezi yaptırmanız acısız sızı olmadan

Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun sizede, benim ki 20 lik diş değil normal diş.