alisbilgisayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şu an dişin içini temizlemiş durumda yani sinirlerinin büyük çoğunu aldı ama midem bulanıyordu ağzımı açamadım o yüzden geçici dolgu yapıp (macun gibi birşey sürdü) bıraktık öyle. Çekecem ve hiçbirşey yapmayacam valla hocam öyle görünüyor 
implant denen şeye baktım internetten dolgu dan daha beter
onu zaten hiç yaptıramam en iyisi çek kurtul yapacam.
Hiç olmazsa çekmek hem kısa sürüyor hemde çektikten sonra aceba diş fırçalasam bi ağrı olacak mı vs derdi olmaz belki 1-2 gün ağrım olur ama ondan sonra kurtulurum.