• 24-12-2015, 01:11:38
    #19
    5 sene oldu çektireli hala yeri boş duruyor.
    Benim çektirmem çok problem oldu. 5 tane morfin yedim tabi benim bünyemden kaynaklı bu.
    Sen sen ol diş çektirirken çeneni birine desteklettir alttan. Dişi çektikten sonra benim gibi çenen düşebilir (çıkabilir)
  • 24-12-2015, 01:12:21
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Benim sağ ve sol arka malesef yok bende çektirdim ama boş duruyor şuan. Hiç bir sıkıntı yaşamadım gayet yemekte yiyebiliyorum. Bence çektir ve kurtul gerçekten en rahatı bu şekilde.
  • 24-12-2015, 01:36:58
    #21
    3-4 gün önce son 20'liği çektirdim. 1.çektirdiğimde üstüm başım kan içinde eve geldiğimi biliyorum. 6-7 defa kırarak parça parça zor çıkartmışlardı. Köklerden biri L şeklinde olduğundan dolayı...

    Bu son dişi çektirirken; 6 iğne diş çevresine, 6 iğne diş köklerindeki sinirlerine (dişinin içine sokuylar iğneyi), ve çene kemiğinede 2-3 iğne yedikten sonra ancak uyuştum, dişi çektirebildim.... Anestezi sonrası doktor damağımı kanatamadı ki yara yere kan dolsun... İğneyle delik deşik etti yinede kanamadı (kolay değil o kadar iğneden sonra kanda gelmiyor. 75 dk kadar sürdü.

    4 gün geçti çenem halen oynamıyor. Ağzımı ancak bir zeytini ısıracak kadar açabiliyorum.

    2 defa belden ameliyat olmuş, belimde 35 dikişle 40 gün yataktan kalkamamış biri olarak söylüyorum: o ağrı anlatılamaz yaşanır... Hayatımda 1 defa bayıldım, o da diş ağrısından...

    Geçmiş olsun.
  • 24-12-2015, 02:13:41
    #22
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın kardeşim heycandan yanlış yazmışım dolgu yaptır kesinlikle çektirme dişini yazı günah yerine gelmiyor başka doktora git o rahatlatır seni senin miğden bulanıyor biraz dişini sık yada miğde bulantısını önleyen haplar var onlardan al doktora sor çare bulsun kardeşim gerçekten çok yazık sana abi tavsiyesi ilerde keşke çektirmeseydim dersin

    implat dedikleri şey ne biliyormusun ameliyar ile damağını kesip çivi çakıyolar şimdi çekersin 2-3 gün arısınıdolgu ile ama implat 1 ay uğraıyorsun konuşamıyorsun ayrı sıkıntı yok iltahap topluyor dolgudan tiksiniyorsan implat hiç yaptıramazsın

    mide bulantısı çok ise doktora söyle parça parça yapsın geçici dolgu yapsın kendini iyi hisedince tamamını yaptır illa hemen yapmasın yani uğraşsın hastasıyla
    Gittiğim doktorda çok iyiydi hocam yoksa düşünebilirdim farklı doktor ama işte hem çürük için test yaptık madem çürük kurtulmak gerek ağzımın tadı bozuldu
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim bi abim var ağzındaki tüm dişleri işlem gördü diyebilirim. dolgusu porseleni implantı vs ne ararsan yaptırdı. onun söylemesine göre diş işlerinde en acı veren işlem implantmış. bana yaptılar tabi o esnada ağız uyuşuktu bişe hissetmedim dedi, ama eve geldikten sonra uyuşukluk geçince öyle bir ağrı vurmuş ki duvarlara kafa atmış en sonunda da acıdan bayılmış ambulansla hastaneye götürmüşler. gözünü 3-4 saat sonra hastanede açmış.
    Geçmiş olsun sizede.
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekilmesi gerekiyorsa çektir hiçbir acısı yok çeneni koparsa anlamazsın,ben maalesef 3 ay önce koskoca 2 azı dişimi çektirdim,şu an çekim yapılan yerler gayet iyi durumda iyileşti implant tedavisine başlicam 2 diş için kim ne derse desin imkanın varsa implant en mükemmel seçenek.Artk bazı arkadaşlar nasıl işlem yapıyorsalar sırf milleti korkutuyorlar annemde dahil etrafımda onlarca kişi implant yaptırdı kesinlikle normal bir operasyon ağrısından farklı dayanılmayacak tarafı yok.
    Ağzımı açabilsem aslında mesele kalmayacakta midem bulanıyorilaç bile etki etmiyor yoksa iğneden sonra cidden bişey hissetmiyor insan fazla.

    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mesuliyet kabul etmem Doktorlar boş dişe yapılması gerektiğini söylüyor. Ama ben yaptırmak istemediğim için yaptırmadım, sen düşün karar ver
    Seni unutmam artık 🙄 Bu hafta çektirecem inşallah kötü birşey olmaz olursa - itrader verecem sana konu linki olarakta bu konunun linkini veririm 😒😀😀😀
    TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kavga sonucu ön 2 dişim kırıldı. Uyuşturuyorlar, istesenizde birşey hissedemezsiniz zaten. Tek hissedeceğiniz biraz baskıdır. Ön 2 dişim implant. Çok rahatım şükürler olsun.
    Hissetme hissetmeme meselesi değilde ağzımı açınca saçma sapan nedendir bilmiyorum ama psikolojik herhalde midem bulanıyor yoksa iğne bile yedim 2 kez acı yapmadı dolgu tedavisini 2 kez yarıda bırakıp gitmişim ben 😂
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 sene oldu çektireli hala yeri boş duruyor.
    Benim çektirmem çok problem oldu. 5 tane morfin yedim tabi benim bünyemden kaynaklı bu.
    Sen sen ol diş çektirirken çeneni birine desteklettir alttan. Dişi çektikten sonra benim gibi çenen düşebilir (çıkabilir)
    Benim çenem düşse doktora derim senin çenende düşer ona göre 💪 Eyvallah hocam bunu not aldım yanıma 😊
    erbu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sağ ve sol arka malesef yok bende çektirdim ama boş duruyor şuan. Hiç bir sıkıntı yaşamadım gayet yemekte yiyebiliyorum. Bence çektir ve kurtul gerçekten en rahatı bu şekilde.
    Öyle yapacam çünkü çürkten dolayı ağzımın tadı sabahları bi acayip oluyor fırçalarken zor oluyor vs. Çekme kısa sürüyor diyorlar bilmiyorum artık ne kadar çabuk o kadar iyi bide ağzımı açabilsem tam olacak 😁
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 gün önce son 20'liği çektirdim. 1.çektirdiğimde üstüm başım kan içinde eve geldiğimi biliyorum. 6-7 defa kırarak parça parça zor çıkartmışlardı. Köklerden biri L şeklinde olduğundan dolayı...

    Bu son dişi çektirirken; 6 iğne diş çevresine, 6 iğne diş köklerindeki sinirlerine (dişinin içine sokuylar iğneyi), ve çene kemiğinede 2-3 iğne yedikten sonra ancak uyuştum, dişi çektirebildim.... Anestezi sonrası doktor damağımı kanatamadı ki yara yere kan dolsun... İğneyle delik deşik etti yinede kanamadı (kolay değil o kadar iğneden sonra kanda gelmiyor. 75 dk kadar sürdü.

    4 gün geçti çenem halen oynamıyor. Ağzımı ancak bir zeytini ısıracak kadar açabiliyorum.

    2 defa belden ameliyat olmuş, belimde 35 dikişle 40 gün yataktan kalkamamış biri olarak söylüyorum: o ağrı anlatılamaz yaşanır... Hayatımda 1 defa bayıldım, o da diş ağrısından...

    Geçmiş olsun.
    20'lik diş en felaketi zaten geçmiş olsun sizede.
  • 24-12-2015, 02:28:05
    #23
    Seninki aşırı endişeden kaynaklanıyor o zaman,sedasyon yaptıracaksın,aslında doktorun önermiş olması lazım bunu.Geçmiş olsun
  • 24-12-2015, 09:19:34
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Çektirip, diktirebilirsin.
  • 24-12-2015, 10:42:55
    #25
    Çektirmek için de ağzınıza o aletler girecek. Uzaktan kumanda ile çekmiyorlar dişi.
    Gargara ile dişiniz ağrı yapıyorsa hala canlı demektir, en kötü kanal tedavisi ile kurtarılabilecek demektir.
    Canlı dişi neden çektiriyorsunuz? Hiç bir tedavi gerçek dişin yerini tutamaz.
    Gerekirse psikolojik destek alarak, dişinize dolgu yaptırmanızı tavsiye ederim.
  • 24-12-2015, 11:04:36
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar

    Daha önce diş çektirenlere 1-2 sorum olacak. Geçenlerde çürük dişime dolgu yaptıracaktım ancak ağzımı tam açamadığımdan dolayı 2 farklı gün gitmeme rağmen yine de tamamlayamadık yarım kaldı. Doktor çektir o zaman başka şansın yok dedi. Ağzımı açamıyorum bi türlü iğneden sonra hiç ağrı yok ama o alet gelince midem bulanıyor hiçbişey yapamıyor adam da

    Şimdi sorum dişi çektirdikten sonra çekilen yere hemen yaptırmak gerekiyor mu sonuçta orası boş kalmayacak, kritik sorum ise o işlem zor mu kolay mı? En korktuğum bu kesin yapamam gibime geliyor zor da olsa dişimi çektirecem artık sol üst arka taraf dişi çürük. Sağ taraftan yemek yemekten bıktım. Diş fırçalamaktanda korkuyorum gargara yaptıktan sonra 10 dk uyuşma hissi veriyor ne yapacağımı bilmiyorum valla
    Merhaba,

    Diş fırçalama alışkanlığım olmadığından 9 çürük oluştu maalesef alt çenede ve çekilmesi gerekiyordu ve hep kaçdım sonuç olarak dişimi genel anestezi ile çektiler + 2 tane 20 lik çekildi +9 tane implant takıldı yerlerine toplam 6.5 saatlik ameliyat gözünüzü kapatıyorsunuz açıyorsunuz bitmiş oluyor size tavsiyem genel anestezi yaptırmanız acısız sızı olmadan

    Geçmiş olsun.
  • 24-12-2015, 11:11:44
    #27
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 gün önce son 20'liği çektirdim. 1.çektirdiğimde üstüm başım kan içinde eve geldiğimi biliyorum. 6-7 defa kırarak parça parça zor çıkartmışlardı. Köklerden biri L şeklinde olduğundan dolayı...

    Bu son dişi çektirirken; 6 iğne diş çevresine, 6 iğne diş köklerindeki sinirlerine (dişinin içine sokuylar iğneyi), ve çene kemiğinede 2-3 iğne yedikten sonra ancak uyuştum, dişi çektirebildim.... Anestezi sonrası doktor damağımı kanatamadı ki yara yere kan dolsun... İğneyle delik deşik etti yinede kanamadı (kolay değil o kadar iğneden sonra kanda gelmiyor. 75 dk kadar sürdü.

    4 gün geçti çenem halen oynamıyor. Ağzımı ancak bir zeytini ısıracak kadar açabiliyorum.

    2 defa belden ameliyat olmuş, belimde 35 dikişle 40 gün yataktan kalkamamış biri olarak söylüyorum: o ağrı anlatılamaz yaşanır... Hayatımda 1 defa bayıldım, o da diş ağrısından...

    Geçmiş olsun.
    Hocam bende de 20lik 4 diş çekilmesi gerekiyormuş.
    Yalnız filmlere baktım da dişler bildiğin yan çıkmış.
    Korkuyorum da (iğneden zaten kafayı yerim)
    Ne yapmam lazım acaba?

    Alem Hocam Size de geçmiş olsun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:44 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:29 --

    Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Diş fırçalama alışkanlığım olmadığından 9 çürük oluştu maalesef alt çenede ve çekilmesi gerekiyordu ve hep kaçdım sonuç olarak dişimi genel anestezi ile çektiler + 2 tane 20 lik çekildi +9 tane implant takıldı yerlerine toplam 6.5 saatlik ameliyat gözünüzü kapatıyorsunuz açıyorsunuz bitmiş oluyor size tavsiyem genel anestezi yaptırmanız acısız sızı olmadan

    Geçmiş olsun.
    Hocam nerede yaptırdınız?
    Maliyeti ne oluyor?