5 sene oldu çektireli hala yeri boş duruyor.
Benim çektirmem çok problem oldu. 5 tane morfin yedim tabi benim bünyemden kaynaklı bu.
Sen sen ol diş çektirirken çeneni birine desteklettir alttan. Dişi çektikten sonra benim gibi çenen düşebilir (çıkabilir)
Dişini çektirenler bakabilir mi?
37
●4.086
- 24-12-2015, 01:36:583-4 gün önce son 20'liği çektirdim. 1.çektirdiğimde üstüm başım kan içinde eve geldiğimi biliyorum. 6-7 defa kırarak parça parça zor çıkartmışlardı. Köklerden biri L şeklinde olduğundan dolayı...
Bu son dişi çektirirken; 6 iğne diş çevresine, 6 iğne diş köklerindeki sinirlerine (dişinin içine sokuylar iğneyi), ve çene kemiğinede 2-3 iğne yedikten sonra ancak uyuştum, dişi çektirebildim.... Anestezi sonrası doktor damağımı kanatamadı ki yara yere kan dolsun... İğneyle delik deşik etti yinede kanamadı (kolay değil o kadar iğneden sonra kanda gelmiyor. 75 dk kadar sürdü.
4 gün geçti çenem halen oynamıyor. Ağzımı ancak bir zeytini ısıracak kadar açabiliyorum.
2 defa belden ameliyat olmuş, belimde 35 dikişle 40 gün yataktan kalkamamış biri olarak söylüyorum: o ağrı anlatılamaz yaşanır... Hayatımda 1 defa bayıldım, o da diş ağrısından...
Geçmiş olsun. - 24-12-2015, 02:13:41Gittiğim doktorda çok iyiydi hocam yoksa düşünebilirdim farklı doktor ama işte hem çürük için test yaptık madem çürük kurtulmak gerek ağzımın tadı bozuldualisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun sizede.GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağzımı açabilsem aslında mesele kalmayacakta midem bulanıyorilaç bile etki etmiyor yoksa iğneden sonra cidden bişey hissetmiyor insan fazla.Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni unutmam artık 🙄 Bu hafta çektirecem inşallah kötü birşey olmaz olursa - itrader verecem sana konu linki olarakta bu konunun linkini veririm 😒😀😀😀cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHissetme hissetmeme meselesi değilde ağzımı açınca saçma sapan nedendir bilmiyorum ama psikolojik herhalde midem bulanıyor yoksa iğne bile yedim 2 kez acı yapmadı dolgu tedavisini 2 kez yarıda bırakıp gitmişim ben 😂TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim çenem düşse doktora derim senin çenende düşer ona göre 💪 Eyvallah hocam bunu not aldım yanıma 😊VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle yapacam çünkü çürkten dolayı ağzımın tadı sabahları bi acayip oluyor fırçalarken zor oluyor vs. Çekme kısa sürüyor diyorlar bilmiyorum artık ne kadar çabuk o kadar iyi bide ağzımı açabilsem tam olacak 😁erbu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20'lik diş en felaketi zaten geçmiş olsun sizede.gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-12-2015, 10:42:55Çektirmek için de ağzınıza o aletler girecek. Uzaktan kumanda ile çekmiyorlar dişi.
Gargara ile dişiniz ağrı yapıyorsa hala canlı demektir, en kötü kanal tedavisi ile kurtarılabilecek demektir.
Canlı dişi neden çektiriyorsunuz? Hiç bir tedavi gerçek dişin yerini tutamaz.
Gerekirse psikolojik destek alarak, dişinize dolgu yaptırmanızı tavsiye ederim. - 24-12-2015, 11:04:36Üyeliği durdurulduMerhaba,ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diş fırçalama alışkanlığım olmadığından 9 çürük oluştu maalesef alt çenede ve çekilmesi gerekiyordu ve hep kaçdım sonuç olarak dişimi genel anestezi ile çektiler + 2 tane 20 lik çekildi +9 tane implant takıldı yerlerine toplam 6.5 saatlik ameliyat gözünüzü kapatıyorsunuz açıyorsunuz bitmiş oluyor size tavsiyem genel anestezi yaptırmanız acısız sızı olmadan
Geçmiş olsun. - 24-12-2015, 11:11:44Hocam bende de 20lik 4 diş çekilmesi gerekiyormuş.gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız filmlere baktım da dişler bildiğin yan çıkmış.
Korkuyorum da (iğneden zaten kafayı yerim)
Ne yapmam lazım acaba?
Alem Hocam Size de geçmiş olsun.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:44 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:29 --
Hocam nerede yaptırdınız?Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maliyeti ne oluyor?
Doktorlar boş dişe yapılması gerektiğini söylüyor.
Ama ben yaptırmak istemediğim için yaptırmadım, sen düşün karar ver

zor da olsa dişimi çektirecem artık sol üst arka taraf dişi çürük. Sağ taraftan yemek yemekten bıktım. Diş fırçalamaktanda korkuyorum gargara yaptıktan sonra 10 dk uyuşma hissi veriyor ne yapacağımı bilmiyorum valla