haklısın kardeşim heycandan yanlış yazmışım dolgu yaptır kesinlikle çektirme dişini yazı günah yerine gelmiyor başka doktora git o rahatlatır seni senin miğden bulanıyor biraz dişini sık yada miğde bulantısını önleyen haplar var onlardan al doktora sor çare bulsun kardeşim gerçekten çok yazık sana abi tavsiyesi ilerde keşke çektirmeseydim dersin
implat dedikleri şey ne biliyormusun ameliyar ile damağını kesip çivi çakıyolar şimdi çekersin 2-3 gün arısınıdolgu ile ama implat 1 ay uğraıyorsun konuşamıyorsun ayrı sıkıntı yok iltahap topluyor dolgudan tiksiniyorsan implat hiç yaptıramazsın
mide bulantısı çok ise doktora söyle parça parça yapsın geçici dolgu yapsın kendini iyi hisedince tamamını yaptır illa hemen yapmasın yani uğraşsın hastasıyla
Gittiğim doktorda çok iyiydi hocam yoksa düşünebilirdim farklı doktor ama işte hem çürük için test yaptık madem çürük kurtulmak gerek ağzımın tadı bozuldu
hocam benim bi abim var ağzındaki tüm dişleri işlem gördü diyebilirim. dolgusu porseleni implantı vs ne ararsan yaptırdı. onun söylemesine göre diş işlerinde en acı veren işlem implantmış. bana yaptılar tabi o esnada ağız uyuşuktu bişe hissetmedim dedi, ama eve geldikten sonra uyuşukluk geçince öyle bir ağrı vurmuş ki duvarlara kafa atmış en sonunda da acıdan bayılmış ambulansla hastaneye götürmüşler. gözünü 3-4 saat sonra hastanede açmış.
Geçmiş olsun sizede.
Çekilmesi gerekiyorsa çektir hiçbir acısı yok çeneni koparsa anlamazsın,ben maalesef 3 ay önce koskoca 2 azı dişimi çektirdim,şu an çekim yapılan yerler gayet iyi durumda iyileşti implant tedavisine başlicam 2 diş için kim ne derse desin imkanın varsa implant en mükemmel seçenek.Artk bazı arkadaşlar nasıl işlem yapıyorsalar sırf milleti korkutuyorlar annemde dahil etrafımda onlarca kişi implant yaptırdı kesinlikle normal bir operasyon ağrısından farklı dayanılmayacak tarafı yok.
Ağzımı açabilsem aslında mesele kalmayacakta midem bulanıyorilaç bile etki etmiyor yoksa iğneden sonra cidden bişey hissetmiyor insan fazla.
Ben mesuliyet kabul etmem

Doktorlar boş dişe yapılması gerektiğini söylüyor.

Ama ben yaptırmak istemediğim için yaptırmadım, sen düşün karar ver
Seni unutmam artık 🙄 Bu hafta çektirecem inşallah kötü birşey olmaz olursa - itrader verecem sana konu linki olarakta bu konunun linkini veririm 😒😀😀😀
Bir kavga sonucu ön 2 dişim kırıldı. Uyuşturuyorlar, istesenizde birşey hissedemezsiniz zaten. Tek hissedeceğiniz biraz baskıdır. Ön 2 dişim implant. Çok rahatım şükürler olsun.
Hissetme hissetmeme meselesi değilde ağzımı açınca saçma sapan nedendir bilmiyorum ama psikolojik herhalde midem bulanıyor yoksa iğne bile yedim 2 kez acı yapmadı dolgu tedavisini 2 kez yarıda bırakıp gitmişim ben 😂
5 sene oldu çektireli hala yeri boş duruyor.
Benim çektirmem çok problem oldu. 5 tane morfin yedim tabi benim bünyemden kaynaklı bu.
Sen sen ol diş çektirirken çeneni birine desteklettir alttan. Dişi çektikten sonra benim gibi çenen düşebilir (çıkabilir)
Benim çenem düşse doktora derim senin çenende düşer ona göre 💪 Eyvallah hocam bunu not aldım yanıma 😊
Benim sağ ve sol arka malesef yok bende çektirdim ama boş duruyor şuan. Hiç bir sıkıntı yaşamadım gayet yemekte yiyebiliyorum. Bence çektir ve kurtul gerçekten en rahatı bu şekilde.
Öyle yapacam çünkü çürkten dolayı ağzımın tadı sabahları bi acayip oluyor fırçalarken zor oluyor vs. Çekme kısa sürüyor diyorlar bilmiyorum artık ne kadar çabuk o kadar iyi bide ağzımı açabilsem tam olacak 😁
3-4 gün önce son 20'liği çektirdim. 1.çektirdiğimde üstüm başım kan içinde eve geldiğimi biliyorum. 6-7 defa kırarak parça parça zor çıkartmışlardı. Köklerden biri L şeklinde olduğundan dolayı...
Bu son dişi çektirirken; 6 iğne diş çevresine, 6 iğne diş köklerindeki sinirlerine (dişinin içine sokuylar iğneyi), ve çene kemiğinede 2-3 iğne yedikten sonra ancak uyuştum, dişi çektirebildim.... Anestezi sonrası doktor damağımı kanatamadı ki yara yere kan dolsun... İğneyle delik deşik etti yinede kanamadı (kolay değil o kadar iğneden sonra kanda gelmiyor. 75 dk kadar sürdü.
4 gün geçti çenem halen oynamıyor. Ağzımı ancak bir zeytini ısıracak kadar açabiliyorum.
2 defa belden ameliyat olmuş, belimde 35 dikişle 40 gün yataktan kalkamamış biri olarak söylüyorum: o ağrı anlatılamaz yaşanır... Hayatımda 1 defa bayıldım, o da diş ağrısından...
Geçmiş olsun.
20'lik diş en felaketi zaten geçmiş olsun sizede.