3-4 gün önce son 20'liği çektirdim. 1.çektirdiğimde üstüm başım kan içinde eve geldiğimi biliyorum. 6-7 defa kırarak parça parça zor çıkartmışlardı. Köklerden biri L şeklinde olduğundan dolayı...
Bu son dişi çektirirken; 6 iğne diş çevresine, 6 iğne diş köklerindeki sinirlerine (dişinin içine sokuylar iğneyi), ve çene kemiğinede 2-3 iğne yedikten sonra ancak uyuştum, dişi çektirebildim.... Anestezi sonrası doktor damağımı kanatamadı ki yara yere kan dolsun... İğneyle delik deşik etti yinede kanamadı (kolay değil o kadar iğneden sonra kanda gelmiyor. 75 dk kadar sürdü.
4 gün geçti çenem halen oynamıyor. Ağzımı ancak bir zeytini ısıracak kadar açabiliyorum.
2 defa belden ameliyat olmuş, belimde 35 dikişle 40 gün yataktan kalkamamış biri olarak söylüyorum: o ağrı anlatılamaz yaşanır... Hayatımda 1 defa bayıldım, o da diş ağrısından...
Geçmiş olsun.