3-4 gün önce son 20'liği çektirdim. 1.çektirdiğimde üstüm başım kan içinde eve geldiğimi biliyorum. 6-7 defa kırarak parça parça zor çıkartmışlardı. Köklerden biri L şeklinde olduğundan dolayı...
Bu son dişi çektirirken; 6 iğne diş çevresine, 6 iğne diş köklerindeki sinirlerine (dişinin içine sokuylar iğneyi), ve çene kemiğinede 2-3 iğne yedikten sonra ancak uyuştum, dişi çektirebildim.... Anestezi sonrası doktor damağımı kanatamadı ki yara yere kan dolsun... İğneyle delik deşik etti yinede kanamadı (kolay değil o kadar iğneden sonra kanda gelmiyor. 75 dk kadar sürdü.
4 gün geçti çenem halen oynamıyor. Ağzımı ancak bir zeytini ısıracak kadar açabiliyorum.
2 defa belden ameliyat olmuş, belimde 35 dikişle 40 gün yataktan kalkamamış biri olarak söylüyorum: o ağrı anlatılamaz yaşanır... Hayatımda 1 defa bayıldım, o da diş ağrısından...
Geçmiş olsun.
Hocam bende de 20lik 4 diş çekilmesi gerekiyormuş.
Yalnız filmlere baktım da dişler bildiğin yan çıkmış.
Korkuyorum da (iğneden zaten kafayı yerim)
Ne yapmam lazım acaba?
Alem Hocam Size de geçmiş olsun.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:44 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:29 --
Merhaba,
Diş fırçalama alışkanlığım olmadığından 9 çürük oluştu maalesef alt çenede ve çekilmesi gerekiyordu ve hep kaçdım sonuç olarak dişimi genel anestezi ile çektiler + 2 tane 20 lik çekildi +9 tane implant takıldı yerlerine toplam 6.5 saatlik ameliyat gözünüzü kapatıyorsunuz açıyorsunuz bitmiş oluyor size tavsiyem genel anestezi yaptırmanız acısız sızı olmadan
Geçmiş olsun.
Hocam nerede yaptırdınız?
Maliyeti ne oluyor?