ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar

Daha önce diş çektirenlere 1-2 sorum olacak. Geçenlerde çürük dişime dolgu yaptıracaktım ancak ağzımı tam açamadığımdan dolayı 2 farklı gün gitmeme rağmen yine de tamamlayamadık yarım kaldı. Doktor çektir o zaman başka şansın yok dedi. Ağzımı açamıyorum bi türlü iğneden sonra hiç ağrı yok ama o alet gelince midem bulanıyor hiçbişey yapamıyor adam da

Şimdi sorum dişi çektirdikten sonra çekilen yere hemen yaptırmak gerekiyor mu sonuçta orası boş kalmayacak, kritik sorum ise o işlem zor mu kolay mı? En korktuğum bu kesin yapamam gibime geliyor zor da olsa dişimi çektirecem artık sol üst arka taraf dişi çürük. Sağ taraftan yemek yemekten bıktım. Diş fırçalamaktanda korkuyorum gargara yaptıktan sonra 10 dk uyuşma hissi veriyor ne yapacağımı bilmiyorum valla
Merhaba,

Diş fırçalama alışkanlığım olmadığından 9 çürük oluştu maalesef alt çenede ve çekilmesi gerekiyordu ve hep kaçdım sonuç olarak dişimi genel anestezi ile çektiler + 2 tane 20 lik çekildi +9 tane implant takıldı yerlerine toplam 6.5 saatlik ameliyat gözünüzü kapatıyorsunuz açıyorsunuz bitmiş oluyor size tavsiyem genel anestezi yaptırmanız acısız sızı olmadan

Geçmiş olsun.