hocam benim bi abim var ağzındaki tüm dişleri işlem gördü diyebilirim. dolgusu porseleni implantı vs ne ararsan yaptırdı. onun söylemesine göre diş işlerinde en acı veren işlem implantmış. bana yaptılar tabi o esnada ağız uyuşuktu bişe hissetmedim dedi, ama eve geldikten sonra uyuşukluk geçince öyle bir ağrı vurmuş ki duvarlara kafa atmış en sonunda da acıdan bayılmış ambulansla hastaneye götürmüşler. gözünü 3-4 saat sonra hastanede açmış.